به گزارش پلاتو هنر، نمایش خیابانی «پرستو» به نویسندگی مسعود احمدی و بازیگری و کارگردانی شیما پورسهم‌الدین در کشور تونس روی صحنه می‌رود.

شیما پورسهم‌الدین درباره این نمایش گفت: نمایش با حداقل دیالوگ و با زبان بدن با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. این‌ نمایش دومین اثر خیابانی من است که در جشنواره بین‌الملل حضور دارد، اولین اثر من «بی‌خوابی» بود که در جشنواره بین‌المللی کردستان عراق مقام دوم اثر بین‌الملل را کسب کرد.

او درباره داستان نمایش «پرستو» ادامه داد: پرستو داستان زنی باردار است که با کودک درون شکم خود تنها وسط جنگ قرار گرفته و دست خالی سعی در فرار و

در این نمایش موسیقی بر عهده شیوا بافهم و علی ربیعی است و امین غفارپور و مجید یزدانشناس دستیاران کارگردان هستند. غزال رفیعی منشی صحنه، هانیه بهزادی عکاس و مریم احمدی طراح لباس است و زهرا رنجبر کار گریم را انجام می‌دهد، همچنین مهرداد سهامی و مجید امین زاده به عنوان مدیران صحنه در اجرای این نمایش همکاری می‌کنند.

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی منودرام نابِل تونس از ۲۷ آوریل تا ۱ می برابر با 8 الی 12 اردیبهشت در کشور تونس در بخش خیابانی و صحنه‌ای برگزار می‌شود.