به گزارش پلاتو هنر، آرمین زارعی، خواننده موسیقی پاپ چند روزی است که با شرکت موسیقی «ترانه شرقی» با مدیریت محسن رجب‌پور قطع همکاری کرده‌است. این خواننده روز گذشته 18 اردیبهشت به علت حمله عصبی راهی بیمارستان شد.

آرمین زارعی اخیرا با موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» با مشکلاتی روبه‌رو شده‌است و هفته گذشته در نامه‌ای رسمی به دفتر موسیقی وزارت ارشاد، خواستار ممانعت از هرگونه اقدامی درباره قرارداد با این شرکت موسیقی شد و مدعی است آن قرارداد از سوی این خواننده فسخ شده‌است.

این اتفاق در شرایطی افتاده‌است که در طی سه روز گذشته، موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» برای برگزاری کنسرت در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت برنامه‌ریزی انجام داد و بلیت‌فروشی هر 4 سانس کنسرت‌های این دو روز در سایت هنرتیکت نیز در سانس‌های 19:30 و 22:30 انجام شده‌است.

کنسرت‌های این خواننده برای روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت با سکوت موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» نیز درباره حواشی این مدت، تا شب گذشته به علت وضعیت سلامتی‌ این خواننده در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته‌بود اما ساعاتی پیش، این شرکت موسیقی با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری کنسرت‌‌های روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت خبر داد.

در متن اطلاعیه شرکت آمده بود: «احتراما پیرو موضوعات اخیر و سوالات متعدد شما عزیزان در رابطه با برگزاری کنسرت به آگاهی می‌رسانیم، شرکت «ترانه شرقی» براساس حقوق قانونی در قرارداد معین و مشخص با هنرمندان خود به ویژه هنرمند گرامی آقای آرمین زارعی اقدام به برنامه‌ریزی، مدیریت و اجرای کنسرت می‌نماید.

در رابطه با حاشیه‌های اخیر به اطلاع می‌رسانیم، این شرکت سال‌ها برای اخذ مجوز فعالیت‌های قانونی هنرمند نامبرده تلاش کرده‌است و طی این مسیر دشوار، صدها میلیارد ریال بابت پیش‌پرداخت قرارداد به ایشان و هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم تولید و برگزاری رویدادهای مرتبط پرداخت کرده‌است.

کنسرت های مورخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت نیز براساس کلیه حقوق قانونی مشخص در قرارداد فی مابین جاری و معتبر است و با اخذ مجوزهای لازم از تمامی مراجع ذی صلاح برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی شده‌است.

امید است با انجام به موقع تعهدات طرفین، اجرای پیش رو همانند دیگر کنسرت‌های گذشته، با همان کیفیت و درخور شأن هواداران عزیز تقدیم حضورتان شود. از کلیه هنردوستان، علاقه مندان و خصوصا رسانه ها نیز تقاضا داریم با حفظ حریم خصوصی و رعایت قوانین اسیرحاشیه ها و اخبار غیر واقعی نشوند.»

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

خواننده‌ای که پلی‌بک را انتخاب نکرد