به گزارش پلاتو هنر، کنسرت آرمین زارعی که بنابود در روزهای 19 و 20 اردیبهشت در سانس‌های 19:30 و 22:30 در نمایشگاه بین‌المللی میلاد برگزار شود، پس از انجام مراحل فنی کنسرت و ساندچک لغو شد.

موسسه فرهنگی هنری «ترانه شرقی» شامگاه گذشته 19 اردیبهشت، درباره لغو کنسرت این خواننده پاپ توضیحاتی را ارائه داده‌است: «احتراما به اطلاع شما می‌رسانیم، به‌دلیل بیماری هنرمند گرامی آقای آرمین زارعی، اجرای کنسرت تهران برای تاریخ های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت لغو گردید. ضمن آرزوی بهبودی و سلامتی برای ایشان تاریخ‌های جایگزین متعاقبا اعلام خواهد شد. بدین وسیله از تمامی علاقه‌مندانی که برای شرکت در این کنسرت‌ها اقدام به برنامه‌ریزی و تهیه بلیت کرده‌اند، تشکر و صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. همچنین مبلغ کلیه بلیت‌های خریداری شده طی ۴۸ ساعت آینده به حساب خریداران عودت داده می‌شود. قدردان حمایت‌های بی‌نظیر شما هستیم و بی‌صبرانه منتظر دیدارتان در تاریخ‌های جدید خواهیم بود.»

این اطلاعیه در صورتی منتشر شده‌است که «ترانه شرقی» هیچ اشار‌ه‌ای به انتشار اطلاعیه پیشین و تاکید به برگزاری کنسرت در تاریخ مقرر خود، نکرد. در صورتی که با وجود حاشیه‌های پیش‌آمده و مشکلات آرمین زارعی و تهیه‌کننده این موسسه موسیقی، از ابتدا نیز به وضوح مشخص بود که کنسرت‌ها در تاریخ مقرر برگزار نخواهد شد.

آرمین زارعی همچنان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و تحت نظر است. با وجود بیمار بودن این خواننده پاپ، هنوز مشخص نیست اطلاعیه پیشین درباره برگزاری کنسرت چرا و به چه دلیلی منتشر و اجرایی نشده‌است.با وجود  حرف‌های متناقص و پافشاری موسسه «ترانه شرقی» برای اجرای کنسرت آرمین زارعی، باید ببینیم این خواننده به این ماجرا چه واکنشی نشان می‌دهد!

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

کنسرت آرمین زارعی با صدها میلیارد پیش‌پرداخت برگزار می‌شود