به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط‌عمومی معاونت هنری، محمود سالاری، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خراسانی‌زاده، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر را به عنوان رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران منصوب کرد.

متن حکم او به این شرح است:

«جناب آقای محمد خراسانی‌زاده

مدیرکل محترم هنرهای تجسمی و سرپرست موزه هنرهای معاصر

هنر سرامیک، به‌عنوان پرسابقه‌ترین بستر بروز خلاقیت بشر و به‌مثابه رسانه‌ای که اندیشه‌های ادوار مختلف تاریخی را بر دوش کشیده است، در ساختار معاصر خود، تجلی هم‌زیستی هنر و فناوری را به بهترین شکل، نمایان می‌سازد.

دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران، فرصت شایسته‌ای است برای بازخوانی و ارائه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این هنر پویا در سرزمینی که مهد هنر و تمدن بوده و نوآورانه‌ترین دستاوردهای تمدنی خود را همواره در قالب هنر سرامیک به یادگار نهاده است.

به همین منظور و با عنایت به سوابق هنری و مدیریتی، جناب عالی به عنوان «رییس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران» منصوب می‌شوید.

امید است در سایه توفیقات الهی و توجهات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، با لحاظ نمودن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هم‌فکری و همکاری سایر ذی‌نفعان محترم، در راهبری هر چه بهتر این دوسالانه ملی، موفق و پیروز باشید.

محمود سالاری

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»