به گزارش پلاتو هنر، گالری استخر قرار است از جمعه ۲۵ اسفند ماه میزبان نمایشگاهی جدید شود. این نمایشگاه گروهی با عنوان «چیزی بهتر» به کیوریتوری محبوبه یزدانی برگزار خواهد شد.

بر اساس آنچه که گالری استخر در باره این نمایشگاه اعلام کرده است، مجموعه آثار این نمایشگاه با هدف در نظر گرفتن طیف متنوعی از هنرمندان و توسط محبوبه یزدانی، تصویرگر انتخاب شده است.

«چیزی بهتر» قرار است با ۷۲ اثر در گالری استخر از پروژه‌های آرتیبیشن به نمایش درآید.

کیوریتور این نمایشگاه در توضیح درباره‌ این مجموعه آثار بیان کرده است: «هنر در زندگی جاری است. این رخداد پلی برای گسست میان زندگی و هنر است و ما را به دنبال فضای خاموش کمتر دیده شده‌ای از آثار هنرمندان می‌کشاند تا دریچه‌ای برای همراهی میان این دو عرصه‌ی (هنر و زندگی) پیدا کند. تاکنون میان هنر و زیست آدمی چندان پیوستگی تشکیل نشده است و به همین خاطر ما به هر دو عرصه بدهکار هستیم. باشد که این بار فرصتی برای تولد نگاه هنرمند و زندگی‌مان رقم خورد. در انتخاب آثار این مجموعه به دنبال فضایی متفاوت، برای چیزی بهتر حرکت می‌کنیم و در جهت این اتفاق آثاری از هنرمندان گوناگون را روی دیوار استخر به نمایش در آورده‌ایم.»

علاقه‌مندان به بازدید از آثار این مجموعه می‌توانند هر روز از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۲۵ فروردین از ساعت ۱۷ تا ۲۱ به گالری استخر مراجعه کنند.

برای سر زدن به گالری استخر باید به شریعتی، بالاتر از پل رومی،کوچه رضایی، پلاک ۶، ایـوان ربط مراجعه کرد.