به‌ گزارش پلاتوهنر، آرت‌یونیتی بازار آنلاین فروش آثار هنری است که کار خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده‌ تا بستری مستقل را جهت بازاریابی و فروش آثار هنرمندان نسل نو فراهم کند.

گروه آذرستان با همکاری آرت یونیتی رویداد ۲۴ ×۱۸ را برگزار کرده است. رویدادی که از روز گذشته آغاز شده و دریچه‌ای است به نگاه ۴۵ هنرمند معاصر و جوان ایرانی که در امتداد مسیر هنری‌شان کوشیده‌اند مخاطبشان را از دیدن یک اثر هنری به وجد بیاورند.

این رویداد از ۹ اسفند به مدت یک هفته در تهران واقع در بلوار فرمانیه، پلاک ۴۲، طبقه اول آغاز شده و تا هفته آینده ادامه دارد. حضور برای عموم مردم در این رویداد آزاد و رایگان است. ساعت کار نمایشگاه ا.ز ۱۶ تا ۲۱ است.

گروه آذرستان با همکاری مجموعه آرت یونیتی به خلق ۱۲۰۰ اثر هنری یاری رسانده‌اند تا سال نو فرصتی باشد برای میزبانی ۱۲۰۰ خانه از ۱۲۰۰ اثر نقاشانه در سراسر ایران.

پیش از آغاز سفر اما این تجربه را در قالب نمایشگاهی از ۵۰۰ اثر منتخب در معرض دید شما گذاشته‌ایم. ۲۴ ×۱۸ دریچه ای است به نگاه ۴۵ هنرمند معاصر ایرانی؛ دریچه‌ای است به نگاه ۴۵ هنرمند معاصر و جوان ایرانی که در امتداد مسیر هنری‌شان کوشیده‌اند مخاطبشان را از دیدن یک اثر هنری به وجد بیاورند.

کادر ۱۸*۲۴ چالشی است در ابعاد اثر، مواجهه‌ای تکراری در اندازه، انتخابی یکسان برای رسانه‌‌ی هنرمندان و کوششی برای سازگار کردن تجربه‌های پیشینی خالق با این حدود معین