به گزارش پلاتو هنر به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، در ادامه روند برگزاری بیست‌ویکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در کشور، رویدادهای هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی 6 نمایش منتخب را در شش شهر مختلف به صحنه می‌برد.

این جشنواره که همواره مورد توجه علاقه‌مندان به هنر نمایش بوده است، امسال نیز با آثاری متنوع و خلاقانه، میزبان دوستداران تئاتر است.

در تهران، نمایش «سنجاب» به نویسندگی لیلا روغنگر قزوینی و کارگردانی مهدی روزبهانی از ۱۳ تا ۳۰ اردیبهشت در تماشاخانه ماه حوزه هنری، ساعت ۱۸ به نمایش درمی‌آید.

در اسلام آباد غرب، نمایش «الو سلام» نوشته مهرداد رایانی‌مخصوص و کارگردانی قباد دارابی از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت در پلاتو غدیر، ساعت ۱۶ اجرا می‌شود.

نمایش «پانما» به قلم مجید کاظم زاده‌ مژدهی و کارگردانی لیلا مهدی‌آبادی در کرمانشاه از ۲۰ تا ۲۵ اردیبهشت در تئاتر شهر، ساعت ۱۷ به نمایش گذاشته می‌شود.

در تفرش، نمایش «پیچ کمر» نوشته و کارگردانی سیدمجید میرحسینی از ۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت در آمفی تئاتر پرفسور حسابی، ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.

همچنین در یاسوج، نمایش «دست‌های سرخ» نوشته سیدحسین فدایی‌حسین و کارگردانی سیدرضا رفیعی از ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت در پلاتو حسین پناهی، ساعت ۱۹ به اجرا درمی‌آید.

در تبریز، نمایش «سفر سوزن‌بان» نوشته مهدی صالحیار و کارگردانی علی مجیدپور در ایام دهه کرامت در تئاتر شهر تبریز اجرا خواهد شد.