به گزارش پلاتو هنر، نمایش «پس از» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی کوهی به دلیل استقبال تماشاگران، یک هفته دیگر بر صحنه می‌ماند.

این نمایش از 23 فروردین اجرای خود را در سالن قشقایی تئاترشهر آغاز کرده و قرار بود روز جمعه 21 اردیبهشت‌ به کار خود پایان دهد.

تهیه‌کنندگی این نمایش را امیر موسی کاظمی بر عهده دارد و هنرمندانی همچون مهران مرادی، پیمان محسنی و شیدا پهلوان بازیگران این نمایش هستند.

نمایش «پس از» که اثری روان‌شناسانه به شمار می‌رود تا به امروز با پشت سر گذاشتن 23 اجرا و بالغ‌ بر 2000 تماشاگر در سالنی با ظرفیت 96 صندلی روی صحنه است.

علیرضا زیوری (دستیار کارگردان و مدیر تولید)، مرتضی کوهی (طراح صحنه)، امیرحسین سیر (طراح نور)، علی تاجیک (طراح ویدئو مپ)، حامد سلج محمودی و پارسا شمالی (طراح صدا و موسیقی)، عاطفه جعفری (طراح گریم)، سهیل فلاح (طراح پوستر)، زهرا شایان‌فر (مدیر روابط‌عمومی)، امیرحسین میرزایی (مدیر تبلیغات)، علیرضا کوزه‌گر، محمدحسین کوزه‌گر و نازنین یارویسی (دستیاران نور)، مهتاب وجدانی (مجری نور)، آیدا فاضلی (لباس)، معصومه کوهزادی (منشی صحنه)، محدثه عبدلپور (دستیار دوم کارگردان و مدیر صحنه)، هیوا امین‌زاده (مجری گریم)، علیرضا قاسمی (تصویربردار)، سهیل فلاح و علیرضا قاسمی (موشن‌گرافی و تیزر)، سجاد تیموری (گرافیست)، امیرحسین میرزایی (عکاس)، یاسمین یوسفی راد (گروه کارگردانی) و امین حیدریان (دستیار صحنه) در این پروژه نمایشی همکاری دارند.

این نمایش که اولین بار در جشنواره هم‌آغاز تئاتر شهر به اجرا درآمد با کسب ۶ جایزه برتر در بخش‌های طراحی صحنه، بازیگری مرد برای هر دو بازیگر مرد نمایش، نمایشنامه، کارگردانی و کسب جایزه بهترین اثر در فهرست نخستین اجراهای سال جاری مجموعه تئاتر شهر قرار گرفت.

فروش روزهای آینده این نمایش در سایت تیوال و گیشه تئاتر فعال‌ شده است و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.