به گزارش پلاتو هنر، نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی 16 اردیبهشت 1403 با حضور مسعود کیمیایی، مجید مظفری، جواد طوسی و مخاطبان و علاقه‌مندان تئاتر، اجرای خود را در عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز کرد.

بابک صحرایی پس از پایان اجرای شب اول، گفت: امشب اسطوره تکرار نشدنی فرهنگ و هنر ما در اینجا حضور دارد. بزرگ‌مردی که سینمای حقیقی را در ایران پایه‌گذاری کرد و بیشتر از ۵۰ سال است که روی بلندترین قله هنر ایران ایستاده است. تاریخ فرهنگ و هنر ایران تا همیشه مدیون ایشان خواهد بود. افتخار این را داریم که امشب نمایش خود را به استاد مسعود کیمیایی تقدیم کنیم.

او افزود: علاوه بر آقای کیمیایی، امروز میزبان جناب مجید مظفری هستیم. او بازیگری است که من از نوجوانی طرفدارش بودم. همچنین از حضور جناب جواد طوسی، منتقد سینما و رحیم نوه‌سی، نقاش نیز تشکر می‌کنم.

کارگردان نمایش «مرگ با طعم نسکافه» در ادامه صحبت‌هایش، از همه عواملی که در شکل‌گیری این نمایش او را یاری رسانده‌اند، تشکر کرد.

«مرگ با طعم نسکافه»، نمایشی شش پرده‌ای است که با استفاده از کلیدواژه‌های مهم زندگی به روایتِ برش‌های دراماتیک در زمان حال، دهه سی و صدسال گذشته می‌پردازد.

بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل‌ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی‌مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به‌عنوان خواننده-بازیگر در این اجرا حضور دارند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به نازنین صحرایی (مجری طرح)، منیره ملکی (طراح صحنه و لباس)، مهتاب حسنی (طراح گریم)، مهرگان بذرافشان (طراح حرکت)، مهرگان بذرافشان، روشنک رضایی‌مهر، حدیث محمودوف، ملینا مشایخ و آویسا شریفی (بازیگران فرم)، ستار اورکی (موسیقی متن)، امیر مهراد (سرپرست موسیقی زنده)، حامی، علی موثقی، امیر مهراد (تنظیم‌کنندگان قطعات باکلام)، صادق نورانی، محمدرضا بختیاری، فرناز ساحری و روزبه سیاه‌منصوری (نوازندگان)، شهرزاد پورفرد (دستیار کارگردان)، کیارش کاویان (عکاس و طراح پوستر) و حامد قریب (مدیر روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

عکاس‌: نیلوفر دهباشی