به گزارش پلاتو هنر به نقل از اینترتینمنت، کیت هرینگتون بازیگری است که هنوز نتوانسته از زیر سایه نقش جان اسنو در سریال «بازی تاج و تخت» بیرون بیاید و حالا تصمیم گرفته که روند جدیدی در کارنامه خود ایجاد کند.

او در فیلم جدید «خون در برابر خاک» نقش شخصیت شروری به نام ریک (یک قاچاقچی اسلحه بی‌رحم) را بازی می‌کند.

هرینگتون گفت: این چیزی است که من مدتی دنبالش بودم. از زمان بازی در نقش یک قهرمان تمام عیار در «بازی تاج و تخت» تا به‌حال، به نظرم در تمام نقش‌هایم فشاری بود که نقش قهرمان را بازی کنم ولی دیگر علاقه‌مند به بازی در نقش‌های قهرمانانه نیستم و اگر انتخاب خودم باشد، دنبال نقش یک ضدقهرمان حسابی هستم.

این هنرمند توضیح داد: بازی در نقش یک قهرمان کلاسیک سخت‌تر است. قلب من با افرادی است که قهرمان‌ها را بازی می‌کنند. این نقشها خیلی سخت هستند که طوری بازیشان کنی که جالب باشند. به نظرم به عنوان بازیگر خیلی جالب‌تر است که با کسی که عمیقا اشتباه می‌کند و آسیب دیده همدلی کنید و راهی به آن شخصیت و کارهای اشتباهش پیدا کنید.

او ادامه داد: بازی کردن نقش کسی که کار درست را انجام می‌دهد سخت‌تر است. فکر می‌کنم افرادی که با موفقیت نقش قهرمان کلاسیک را بازی می‌کنند، بازیگران بسیار با استعدادی هستند. اما در این لحظه، برایم جالبتر است که دنبال نقش آدمهای به فنا رفته باشم.

هرینگتون افزود: کار سخت اسپین اف «جان اسنو» در شبکه اچ بی‌او فعلا کنسل شده‌است. این ایده فعلا کنار گذاشته شده چون ما نتوانستیم داستان درستی پیدا کنیم که همه درباره‌اش هیجان داشته باشند. فعلا تصمیم گرفتیم که کار را کنار بگذاریم. اما شاید زمانی در آینده باشد که به آن برگردیم.