به گزارش پلاتو هنر، در جریان برگزاری مسابقه قهرمانی فوتبال آمریکایی، تریلر جدیدی از انیمیشن «من نفرت‌انگیز4» پخش شد که نشان می‌دهد مینیون‌ها، این موجودات بازی‌گوش و دوست‌داشتنی کمپانی یونیورسال پیکچرز، هوش مصنوعی را کنترل می‌کنند!

در این تریلر کوتاه، ابتدا پرامپتی دو کلمه‌ای برای یکی از ابزارهای هوش مصنوعی نوشته می‌شود و در ادامه، تصاویری می‌بینیم که با هوش مصنوعی خلق شده‌اند اما ظاهرا چیزی در این تصاویر در سر جای خودش قرار ندارد؛ خانم مسنی که سه پا دارد و در حال انجام یوگا است، دستی که بیش از پنج انگشت دارد و… اما مسئول چنین اشتباهاتی چه کسی است؟ آیا چنین اشتباهاتی به دلیل ضعف و ناتوانی هوش مصنوعی است؟ همزمان که در ذهن‌مان به دنبال جواب هستیم، خود تریلر مقصر را به ما نشان می‌دهد، مینیون‌ها!

مینیون‌ها خالق چنین تصاویری هستند و ظاهرا خیلی از این کارشان پیشمان نیستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

جان هَم گویندگی این تریلر را که به اشتباهات ابزارهای هوش مصنوعی موقع خلق تصویر اشاره می‌کند، برعهده داشته است. او در این ویدئو می‌گوید: «هوش مصنوعی دارد دید ما نسبت به جهان را تغییر می‌دهد و چیزهایی را به ما نشان می‌دهد که هرگز فکر نمی‌کردیم ممکن باشند. هوش مصنوعی نحوه‌ای که تجارت می‌کنیم را تغییر می‌دهد و خانواده و دوستان را به هم نزدیک می‌کند. با هوش مصنوعی، آینده در دستان اشخاص درست قرار دارد.»

انیمیشن «من نفرت‌انگیز4» سوم جولای در سینماها به اکران در می‌آید.

بیشتر بخوانید:

روایت ای آی از یک پسربچه در کوچه‌های شهر را ببینید

ساخت موسیقی «ببعی قهرمان» با هوش مصنوعی