به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 30 آذرماه 1402 کنسرت هوروش بند در دو سانس 18:45 و 21:45 در نمایشگاه بین‌المللی میلاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش، مهدی دارابی خواننده هوروش باند کنسرت خود را در بلندترین شب سال، شب یلدا با آهنگ «لیلی بی‌عشق» شروع کرده و در ادامه آهنگ‌های «زیر بارونا گمم»، «عاشقم کردی»، «تا بهت فکر می‌کنم»، «نبین الان خستم، «به کی پز می‌دیدی» را خواند.

سپس از مخاطبان خود درخواست کرد تا سکوت کنند تا بتواند طبق روال همیشگی کنسرت‌هایش قسمتی از قطعه «به کی پز می‌دیدی» را بدون میکروفون بخواند.

در ادامه آهنگ‌های «شاید یه شب بارون»، «ماه پیشونی»، «این قرارمون نبود»، «این قرارمون نبود»، «آدم دلتنگ»، «دیگه نبینمت»، «فاصله نه» توسط مهدی دارابی روی صحنه اجرا شد.

سپس این خواننده به خواست و همراهی طرفدارانش قسمتی از آهنگ «دیشب پریشب» را خواند و در ادامه قطعه‌های «چه حالی میشی»، «تو مثل دریایی» را اجرا کرد.

پس از اجرای آهنگ «تو مثل دریایی» دارابی با معرفی نویان افشار به عنوان رهبر ارکستر گروه خود به شب تولد این هنرمند اشاره کرد، سپس نوازندگان این گروه آهنگی به مناسبت تولد نویان افشار نواختند.

در ادامه با خواست و استقبال مخاطبان آهنگ «یادم نرفته» را که به تازگی خوانده است، پیش روی مخاطبان ایستاد و خواند که در اواسط اجرای این قطعه به علت نداشتن آمادگی کافی قسمتی از این آهنگ را فراموش کرده و از مخاطبان خود با عذرخواهی اجرای این قطعه موسیقی را قطع کرد.

این خواننده با اجرای قطعات «ماه دلم» و «عاشقم کردی» کنسرت خود را به پایان رساند.

نوازندگان این گروه موسیقی بدین شرح‌اند: گیتار بیس علی خراسانی، پرکاشن علی شروعی، ساکسیفون علی حسینی، ویونسل ژاله طوسی، گیتار الکتریک دانیال صباحی، پیانو و کیبورد مجید صالحی، رهبر ارکستر نویان افشار.

رضا شیری خواننده پاپ مهمان سانس دوم این کنسرت بود.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

با جدیدترین اتفاقات موسیقی پاپ همراه ما باشید