فیلم سینمایی ملاقات خصوصی

نام فیلم:

 ملاقات خصوصی

خلاصه داستان:

دختری به نام پروانه در حومه تهران مغازه ای دارد و در تلاش است مخارج زندگی خانواده اش را تأمین کن. پدر این خانواده در زندان است و فرهاد که دوست پدرش است، هر از چند گاهی برای کارهای پدرش با پروانه در ارتباط است و به او علاقه مند می شود.

درباره فیلم:

این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین در بخش های بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم اول شد.

همچنین در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش های بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلم نامزد شد و توانست برنده جایزه بهترین فیلم شود.

از طرفی این فیلم در انجمن منتقدان فارسی‌زبان در بخش های بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین بازیگر مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد و در  چهار بخش اول برنده جایزه شد.

باید در نظر داشت که عوامل این فیلم در راستای حذف بخش جایزه سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره درصدد برآمدند تا فیلم را از داوری تمام بخش های جشنواره بیرون بیاورند چرا که این حرکت را که برای نخستین بار بود در جشنواره فجر رخ میداد را به نوعی موجب آسیب به شأن مردمی جشنواره فجر می دانستند. اما علیرغم خواسته شان به دلیل امضای آیین نامه شرکت در جشنواره، قادر به این عمل نبودند.

عوامل:

کارگردان:  امید شمس

بازیگران: پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، سیاوش چراغی پور، پیام احمدی نیا، رویا تیموریان، ریما رامین فر، نادر فلاح

فیلم نامه نویس: امید شمس، بهمن ارک، علی سرآهنگ

 تدوین : پویان شعله ور

فیلم بردار : فرشاد محمدی

موسیقی: بامداد افشار

تهیه کننده : امیر بنان

شرکت توزیع کننده:

شایسته  فیلم