به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 21 مهرماه کنسرت معین زندی در دو سانس 18 و 21 در سالن رویال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت دکلمه‌ «قدر نوشیدن یک چای بمانی کافیست، عشق شاید اشتباهی بین ما باشد، ولی گاه گاهی حال ما را اشتباهی خوب کن» از آهنگ «مال منی» معین زندی در سالن پخش شد. سپس اعضای گروه موسیقی و نوازندگان با ویدئویی از اجراهایشان که روی صفحه به نمایش در‌آمد، تک به تک معرفی شدند.

این خواننده اجرای خود را با آهنگ «همدست» آغاز کرد و پیش از آهنگ «هیچ» شعر «ماييم که بی‌هيچ سرانجام خوشيم، هر صبح منوريم و هر شام خوشيم، گويند سرانجام نداريد شما، ماييم که بي‌هيچ سرانجام خوشيم» بخشی از شعر مولانا را دکلمه کرد.

در ادامه به صورت دکلمه خواند: «مرا هنگام رفتن در بغل کردی، ولی این کار دقیقا مثل بسم الله یک قصاب می‌ماند/ حال مرا دید و کمی آهسته تر رفت، با من مدارا کردنش را دوست دارم، شبی بارانی و غمگین از هرشبم شب تر، مرا می کشت دلتنگی ولی او را نمی دانم».

معین زندی سپس آهنگ «شاید» را خواند.

زندی با دکلمه‌ «عزیزم با قسم خوردن اگر چیزی عوض می‌شد هزاران بار می‌گفتم به قربانت دوستت دارم، من آدم دلدادگی و عشق نبودم ای وای از آن چشم سر گردنه گیرت» آهنگ «جاده هراز» را روی صحنه خواند.

سپس پیش از آهنگ «من عاشقتم هنوزم» دکلمه‌ «پا به پا کردم و جان کندم و گفتم آخر دوست دارم گفتی نظر لطف شماست، با من سخن بگو ولی با من از عشق دم مزن، لطفا عزیز حال خوشم را بهم نزن، تو اهل عشق نیستی و لاف میزنی، از آنچه نیست با من دلخسته دم مزن» را از این خواننده شنیدیم.

معین زندی در ادامه مقابل مخاطبان خود ایستاد و با دکلمه شعر «گفتم که عاشقت شدم و دورتر شدی، ای کاش لال بودمو حرفی نمی‌زدم/ مطمن بودم گفته بودی با توام تا روز مرگ، من فقط شک می‌کنم گاهی مبادا مرده‌ام/ می روم تا دیگری خلوت کند با عشق تو، عاشقت بودم ولی دیگر به قرآن نیستم/ عاشقت بودم ولی ناجور سوزاندی مرا، نقره داغ می‌کنم دل را اگر یادت کند/ تهمت نالایقی برما زدی رفتی قبول، در پی لایق برو ماهم تماشا می‌کنیم» آهنگ «چه حیف» را اجرا کرد که با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد.

او پس از این آهنگ گفت: «من پر از حرفم ولی کو همدل و همصحبتی، با که از دردم بگویم که نگردد دشمنم، تمام عمر در خوف نمک نشناس‌ها، اما تمام زخم ها را از نمک پرورده ها خورده‌ایم» و در ادامه آهنگ «دلتون گرمه» را ویژه مخاطبان روی صحنه خواند.

در ادامه کنسرت آهنگ «مال منی» خوانده شد.

سپس زندی دکلمه کرد: «در قلب منی با همه‌ بیدادت، هر چند که برده‌ای مرا از یادت، زیبایی پاییز به عشق است، پاییز بدون من مبارک بادت». پس از آن آهنگ های «پاییز» و «روزای رفته» خوانده شد.

پس از این دو آهنگ پاییزی، این خواننده آهنگ جدیدش را به نام «خوابم نمی‌بره» با طرفدارانش هم‌خوانی کرد و در پایان اجرای خود را با آهنگ «پدر خوانده» به پایان رساند.

بعد از لیست آهنگ های اجرا شده، معین زندی به دلیل علاقه به طرفدارانش قسمتی از آهنگ «دمتون گرمه» را مجدد اجرا کرد.

نوازندگان گروه معین زندی عبارتنداز احسان مشهودزاده گیتار بیس، محمد مختاری ویولن، وحید معدنی درامر، آرش گراشاسبی پرکاشن، امین خچونیان گیتار الکتریک، امیررضا ایرجی گیتار، سعید انصار رهبر ارکستر.