فیلم «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» | خلاصه داستان، اسامی بازیگران و اطلاعات فیلم

خلاصه داستان:

این فیلم داستان گروهی از دزدان را روایت می کند که وارد قلمرویی می شوند تا جلوی یک شیطان بزرگ که قصد به بردگی گرفتن دنیا را دارد را بگیرند.

 

بازیگران و سایر عوامل:

بازیگران : کریس پاین، میشل رودریگز، جاستیس اسمیث، رگه-ژان پیج، هیو گرانت  و سوفیا لیلیس

کارگردان‌ها: جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دیلی، فیلم نامه نویس: جاناتان گلداستاین، جان فرانسیس دیلی و مایکل گیلیو، تدوین : دن لبنتال، فیلم بردار : باری پیترسون، موسیقی: لورن بالف، تهیه کننده : استیون دیویس، برایان گلدنر جرمی لاچام، دارن آرونوفسکی و آری هندل ، شرکت توزیع‌کننده: پارامونت پیکچرز، شرکت تولید کننده :  انترتینمنت وان سویتپی انترتینمنت، هزینه محصول کشور : آمریکا

 

 

 

 

 

موسیقی متن فیلم :

بوم موسیقی متن رسمی فیلم ماجراجویی فانتزی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» (Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves) منتشر شد. این آلبوم دارای موسیقی اصلی فیلم است که توسط لورن بالفه ساخته شده است (ماموریت: غیرممکن – فالوت، بیوه سیاه، نیروی اهریمنی اش، تاپ گان: ماوریک، پسران بد برای زندگی، بلک آدام). قبلا آهنگ پایانی Tame Impala را به نام Wings Of Time به عنوان یک تک آهنگ دیجیتال منتشر شده بود. لورن بالف، آهنگساز برنده جایزه گرمی و نامزد جایزه امی و بفتا، نیز می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره فیلم :

فیلمبرداری در اوایل آوریل 2021 با گروهی متشکل از 60 تا 70 نفر در ایسلند آغاز و عکاسی اصلی در بلفاست، ایرلند شمالی اواخر همان ماه انجام شد.

این فیلم اولین بار در تاریخ 31 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد؛ فیلم سیاه‌ چال‌ ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان درباره یک دزد جذاب و گروهی از ماجراجویان است که برای پیدا کردن یک یادگار گمشده قدیمی، به یک سفر حماسی قدم می‌گذارند اما زمانی که با افرادی اشتباه روبرو می‌شوند، همه چیز به شکلی خطرناک تغییر می‎کند؛ این فیلم براساس یک بازی نقش‌آفرینی به نام Dungeons & Dragons، ساخته شده و هیچ ارتباطی با سه‌گانه فیلم‌های سیاه‌ چال‌‌ها و اژدهایان که بین سال‌های 2000 تا 2012 منتشر شد، ندارد؛