معرفی سایت های پخش فیلم

چند سالی است که در کشور ما، سایت های پخش فیلم زیادی راه اندازی شده اند که توانسته سلایق مختلف کاربران پرشمار را دربر بگیرند. مخاطبین در این پلتفرم ها به راحتی به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی دسترسی دارند و قادر هستند هر نوع فیلم و سریالی را به صورت آنلاین تماشا کنند. با توجه به این فراگیری، در این مطلب قصد داریم بهترین پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال را به شما معرفی کنیم. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که قیمت خرید اشتراک بر اساس نرخ تعیین شده vod ها در سال 1401 می باشد.

 

  1. فیلیمو

فیلیمو به عنوان اولین سینمای خانگی آنلاین کشور که در بهمن ۱۳۹۳ شروع به کار نمود، از جدیدترین محصولات صباایده بوده که کاربر را با چند کلیک به راحتی به دنیایی از فیلم‌ و سریال‌ می‌برد. کاربر به سادگی می‌تواند از میان محتوای متنوع موجود در این سرویس، اثر مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرده و آن را بر روی تلفن همراه، تبلت، رایانه‌ی شخصی یا تلویزیون هوشمند خود تماشا کرده و از آن لذت برد. برای راه اندازی فیلیمو، تمام تیم های صباایده، از فنی گرفته تا مارکتینگ و توسعه کسب و آپارات و صباویژن دست به دست هم دادند و در نتیجه یک کار گروهی، هرماه، میزبان کاربران فارسی زبان در سراسر جهان هستیم. تیم فیلیمو به طور مستمر در حال گسترش و توسعه این محتوا است تا جدیدترین آثار این حوزه را در اختیار کاربران قرار دهد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه125 هزار تومان
3 ماه375 هزار تومان
6 ماه525 هزار تومان

نسخه های تماشا : تلویزیون های هوشمند، اندروید، IOS، تلویزیون های اندروید

تاسیس : 1394

بنیان گذار : صبا ایده

لینک :   filimo.com

 

  1. فیلم نت

فیلم نت در سال 1393 کار خود را در زمینۀ شبکۀ نمایش خانگی یا همان VOD آغاز کرد. ویدیوهای موجود در فیلم نت را می­‌توان از طریق سایت، اپلیکیشن و تلویزیون‌­های هوشمند تماشا کرد. برخی از فیلم­‌ها رایگان هستند اما برای دیدن اکثر آن­ها باید هزینه پرداخت شود. آینه جادو از سال 1394 در راستای انعکاس آخرین خبرها، عکسهای خبری وگزارش‌های ویدیویی از مهم‌ترین اتفاقات روز عرصه‌ی سینما و تلویزیون ایران و جهان، شبکه‌‌ی نمایش خانگی و VOD اقدام به تاسیس سامانه فیلم نت نیوز  نمود تا به صورت آنلاین مخاطبان خود را در جریان آخرین اخبار موضوعات اشاره شده، قرار دهد.

فیلم‌نت نیوز، علاوه بر خبر رسانی، نقد و تحلیل کارشناسانه تولیدات سینما و تلویزیون را وظیفه خود دانسته و آن را با هدف ارتقای دانایی جامعه و بالارفتن کیفیت آثار دنبال می‌کند. فیلم‌نت با شعار لذت تماشا، هر لحظه، هر کجا تمامی خدمات و فعالیت‌های خود را با مجوز 93/572 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد و کلیه‌ حقوق مادی و معنوی «فیلم‌نت» متعلق به «مؤسسه‌ی فرهنگی و دیجیتال آینه جادوی یکتا» بوده و صاحب امتیاز آن جناب آقای محمد نجار صراف است.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه99 هزار تومان
3 ماه297 هزار تومان
6 ماه500 هزار تومان

نسخه های تماشا : تلویزیون های هوشمند، اندروید، IOS، تلویزیون های اندروید

تاسیس : 1393

بنیان گذار : محمد نجار صراف

لینک : filmnet.ir

 

  1. نماوا

نماوا که ابتدا با نام مووی‌لند در سال 93 شروع به فعالیت کرد، متعلق به اپراتور شاتل است. این سرویس در ابتدا تنها به مشترکین شاتل اختصاص داشت اما بعدا در اختیار سایر کاربران هم قرار گرفت و به نماوا تغییر نام داد. مخاطبین نماوا اگر از سرویس‌های حجمی شرکت های شاتل، آسیاتک، های‌وب و پیشگامان  استفاده کنند، ترافیک مصرفی از سایت «نماوا» برای مدت محدودی در فاکتورشان محسوب نمی‌شود و از حجم باقی‌مانده‌ی ترافیک کم نخواهد شد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه119 هزار تومان
3 ماه349 هزار تومان
6 ماه499 هزار تومان

نسخه های تماشا : تلویزیون های هوشمند، اندروید، IOS، تلویزیون های اندروید

تاسیس : 1393

بنیان گذار : شاتل

لینک : namava.ir

 

  1. ملوفیلم

ملوفیلم بستر پخش آنلاین فیلم و سریال در کشور که کار خود را از سال 98 شروع کرده و با هدف «ایجاد ساده ترین و جذاب ترین بستر برای تماشای آنلاین فیلم و سریال» هر روز در مسیر پیشرفت و دستیابی به چشم انداز خود قدم برمی‌دارد.

نسخه های تماشا : اپلیکیشن اندروید

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه25 هزار تومان
3 ماه75 هزار تومان

ویژگی‌های اشتراک : تماشای تمام محتوای ملوفیلم بدون محدودیت، دانلود و تماشای آفلاین، اپلیکیشن اندروید، مصرف نیم بهای اینترنت در همه اپراتورها

لینک : melofilm.ir

 

  1. تلوبیون

تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به استـقبال روز افزون مخـاطبان، امروز به یکی از بزرگترین رسانه های دیجیتالی فارسی زبان تبدیل شده است. امکان دانلود و تماشای آفلاین نیز با این برنامه امکان‌پذیر است. برای استفاده از این برنامه نیازی به خرید اشتراک نیست و می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید.

همچنین ترافیک مصرفی این برنامه برای همه شرکت‌های اینترنتی مانند ایرانسل، آسیاتک، شاتل، پارس آنلاین، داتک، افرانت و رایتل نیم بها است.

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS ، نسخه PWA

تاسیس : 1390

بنیان گذار : احسان خرم

لینک : telewebion.com

 

  1. گپ فیلم

شرکت بهان پردازش ارشان در سال 1396 تاسیس شده است. یکی از محصولات این شرکت ارايه سرویس استریم و دانلود فیلم وسریال  غیرداخلی می‌باشد. «گپ فیلم» بانک بزرگی از سریال‌ها و فیلم‌های به‌روز دنیا و همچنین آرشیو کاملی از فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی است که به‌صورت زیر‌نویس و دوبله اختصاصی گپ فیلم ارائه می‌شود.

اپلیکیشن گپ فیلم یک منبع بزرگ از نقد و بررسی فیلم و سریال، زندگینامه بازیگران و کارگردانان مطرح جهان به زبان فارسی است. شما می‌توانید جدیدترین و به‌روزترین اخبار و مقالات در این حوزه را در این اپ دنبال کنید. از دیگر مزایای این اپلیکیشن، ارائه ویدیوها در دسته‌بندی‌های مختلف و قابلیت جستجوی ویدیو مورد نظر محسوب می‌شود. اپلیکیشن هشت گیگابایتی گپ فیلم را گروه پردازش نگار راشین طراحی و تولید کرده است. این تیم با انتشار بازی‌های لیگ برتر، جام برتر، کاشته و… و اپلیکیشن‌های دیجیتال گاراژ، روزهای زندگی، موتوتل و… به‌خوبی خود را به بازار رسانه‌های دیجیتال معرفی کردند.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه50 هزار تومان
3 ماه150 هزار تومان
6 ماه300 هزار تومان
1 سال600 هزار تومان

نسخه های تماشا : اپلیکیشن اندروید

ویژگی‌های اپلیکیشن گپ فیلم

در این اپلیکیشن دسته‌بندی‌های مختلف به مخاطب ارایه می‌شود. بیوگرافی، پشت صحنه، نقد و بررسی، اخبار سینمایی و تریلر فیلم ازجمله دسته‌بندی‌های این بخش هستند. همچنین بخش نقد و بررسی قسمتی محبوب برای دوست‌داران و منقدان فیلم محسوب می‌شود. نقد سریال ، نقد فیلم کتاب سبز و نقد فیلم متری شیش و نیم از عناوین مطالب این دسته‌بندی هستند.

لینک : gapfilm.ir

 

  1. آیو نت

یک تلویزیون اینترنتی جذاب که محصول شرکت باران تلکام است و نخستین تلویزیون اینترنتی ایران در بخش خصوصی است که در سال 1394 با مجوز رسمی آغاز به کار کرد و توانسته در مدت کوتاهی به یکی از اپراتور های برتر و پیشرو در زمینه تلویزیون های اینترنتی تبدیل شود.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه18 هزار تومان
3 ماه44 هزار تومان
6 ماه80 هزار تومان
1 سال150 هزار تومان

نسخه های تماشا : تلویزیون های هوشمند، اندروید، IOS، تلویزیون های اندروید

تاسیس : 1390

بنیان گذار : حسین تهرانی

لینک : aionet.ir

 

  1. مینی تونز

تنها سایت اختصاصی انیمیشن و کارتون با آرشیو های کامل انیمیشن در دسته بندی های مختلف در ایران است. در مینی تونز می توان تمام انیمیشن های جدید را به صورت رایگان و با دوبله فارسی و یا زبان اصلی تماشا کرد. در این نرم افزار می توان به آسانی به قسمت های مختلف از جمله انیمیشن های کوتاه، سینمایی، سریالی و نوستالژیک(قدیمی) را در دسترس داشت. همچنین می توان انیمیشن ها را بر اساس کمپانی های مطرح و بزرگ جهان و یا برندگان جشنواره های گلدن گلوب یا اسکار نیز مشاهده نمود.

نسخه های تماشا : اپلیکیشن اندروید

لینک : minitoons.ir

 

  1. لنز

اپلیکیشن لنز یک تلویزیون تعاملی  برای شرکت ایرانسل است که می توان به تماشای فیلم های سینمایی و برنامه های زنده تلویزیون نشست. از امکانات تلویزیون اینترنتی لنز می توان به پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه 3، پخش زنده برنامه های تلویزیون، امکان زمانبندی برای ضبط خودکار برنامه های زنده تلویزیونی، گوش کردن به پادکست و آلبوم های موسیقی و کتاب های صوتی، توانایی مشاهده تمامی برنامه های پخش شده از تلویزیون تا 7 روز پس از پخش از طریق آرشیو اشاره داشت.

لینک : lenz.ir

 

  1. آوانت

سایت آوانت یک رسانه دانلود و پخش آنلاین (رایگان) فیلم و سریال است. آوانت فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است. در این سایت امکان دانلود و پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها و همینطور گیم پلی ها بصورت رایگان/اشتراکی فراهم هست.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه5 هزار تومان

لینک : www.myavanet.ir

 

  1. کاناپه

کاناپه پلتفرم انتشار و پخش محتوای کودک و محصولی از شرکت‌های صباسل، رهگشا و آوین است. این پلتفرم مجموعه متنوعی از فیلم و انیمیشن سینمایی و سریالی، بازی و داستان صوتی را ارائه می دهد و تعدادی از  این محتواها بصورت رایگان در اختیار مخاطب قرار می گیرد و ماهانه تغییر  پیدا می‌کند.

این پلتفرم اگرچه در ابتدا فعالیت خود را به ‌عنوان یکی از سرویس‌ها و نرم‌افزارهای ایرانی پخش آنلاین و دانلود فیلم و سریال آغاز نمود؛ اما سپس تغییر موضوع داد و اکنون پلتفرمی است که به صورت انحصاری به انتشار و پخش محتوای کودک می‌پردازد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه40 هزار تومان
3 ماه110 هزار تومان
6 ماه200 هزار تومان
1 سال350 هزار تومان

نسخه های تماشا : اپلیکیشن اندروید

لینک : kanape.ir

 

  1. عماریار

«عماریار»، سامانه تخصصی انتشار و اکران آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که با تکیه بر تجربه «جشنواره مردمی فیلم عمار»، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است. این سامانه با شعار «با خانواده فیلم ببینید»، می‌کوشد محتوای سالم از فیلم‌های مستند، سینمایی، پویانمایی، فیلم‌های کوتاه و نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور را در ژانرهای مختلف (کودک و نوجوان، خانوادگی، علمی‌تخیلی، سیاسی و …) و موضوعات متنوع (اقتصادی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، سیاسی، انقلاب اسلامی و …) در اختیار مخاطبان قرار دهد. اتخاذ چین راهبردی در تأمین و انتشار محتوا، عاملی است برای اطمینان خاطر هرچه بیشتر مخاطبان که بتوانند با خیالی راحت در کنار خانواده فیلم ببینند. آثار منتشرشده در عماریار، در کنار قالب‌های گوناگون اعم از مستند، داستانی، پویانمایی، نماهنگ و …، شامل موضوعات و ژانرهای متنوع برای تمام سنین است. از جمله این موضوعات می‌توان به اقتصادی،اجتماعی، رؤیای ایرانی، جنگ نرم، سبک زندگی، سیاسی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، حمایت از کالای ایرانی، عفاف و حجاب ، تولید ملی و …اشاره کرد. انتشار محتواهای آموزشی و کارگاهی تخصصی مستند و فیلم‌سازی هم که قطعاً برای علاقه‌مندان به هنر سینما جذاب است، داخل سایت عماریار قرار دارد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه40 هزار تومان
3 ماه110 هزار تومان
6 ماه199 هزار تومان
1 سال348 هزار تومان

لینک : ammaryar.ir

 

  1. ودیو

«ودیو» اولین سامانه قانونی نمایش آنلاین فیلم مستقل است که با تمرکز بر ایجاد اکوسیستم منظم در حوزه پخش، توزیع و در نهایت تولید فیلم‌های کوتاه در ایران و سراسر جهان فعالیت خود را آغاز کرده است. فیلم کوتاه و فیلمسازان مستقل این حوزه به عنوان پایه‌های تاثیرگذار صنعت سینما در تمام جهان شناخته می‌شوند و «ودیو» با رویکرد حمایتی از این جریان به فضای آنلاین آمده است. شایان ذکر است روند کار ودیو برخلاف دیگر پلتفرم ها به صورت خرید اشتراکی نبوده و برای دیدن آثار کوتاه باید هر یک از آنها را به طور قانونی و جداگانه خریداری کرد.

تاسیس : 1397

بنیان گذار : پویان صدقی، سید ماهان ملک آرا

لینک : vodio.ir

 

  1. تیوا

سامانه تیوا توسط شرکت “تراشه سبز تهران” باهدف ارائه فیلم و سریال‌های متنوع ایرانی و خارجی تاسیس شده است. کاربران این سامانه همچنین از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن آن به کلیه شبکه‌های تلویزیون ایران دسترسی خواهند داشت و می‌توانند برنامه‌های صداوسیما را زنده مشاهده کنند. برخی از نقاط مثبت و مزایای تیوا در مقایسه با رقبای آن را می‌توان شامل امکان خرید اشتراک روزانه، ارائه شبکه‌های اختصاصی، تماشای برنامه‌های تلویزیونی به ‌صورت زنده و… دانست.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه25 هزار تومان
3 ماه65 هزار تومان

لینک : tva.tv

 

  1. اپیدو

اپیدو یک VOD ایرانی است که در تابستان سال 1395 توسط شرکت توسعه ایده راشا راه‌اندازی شد. این سرویس جدیدترین آثار منتشر شده را با استفاده از سریع‌ترین فناوری‌های استرمینگ و تطابق کیفیت با سرعت اینترنت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. وب‌سایت پخش آنلاین اپیدو همچنین دارای آرشیوی نسبتاً خوب از انواع فیلم‌های سینمایی، سریال‌ها، فیلم‌های آموزشی و انیمیشن‌ها است.

برگزاری قرعه‌کشی‌های ماهیانه و ارائه جوایز گوناگون مهم‌ترین نقطه قوت و مزیت اپیدو نسبت به رقبای قدرتمند آن محسوب می‌شود. این سرویس همچنین سیستم جالبی دارد که هر ماه بدون قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای را به بهترین کاربران خود هدیه می‌دهد. دریافت این جوایز در گروی انجام اقدامات ساده‌ای مانند ثبت ‌نام در سایت، خرید ویدیوهای تکی، معرفی اپیدو به دوستان، عضویت در بسته‌های ماهانه این سرویس و… است.

بنیان گذار : توسعه ایده راشا

لینک : appido.ir

 

  1. فیلم‌گردی

این وب‌سایت یکی از سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات تماشای آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن‌های ایرانی و خارجی با تنوع بالا است. پلتفرم فیلم‌گردی نه‌تنها رابط کاربری ساده و زیبایی دارد؛ بلکه قیمت اشتراک آن نیز مناسب بوده و همچنین تخفیف‌های خوبی ارائه می‌دهد. کاربران این سامانه می‌توانند فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود را با استفاده از اپلیکیشن‌های اندروید و همچنین اندروید تی‌وی که ویژه تلویزیون‌های هوشمند و اندروید باکس است، مشاهده نمایند. از دیگر قابلیت‎های وب‌سایت پخش آنلاین فیلم‌‎گردی می‌توان به امکان مشاهده نقد و بررسی فیلم‌ها، نمایش صفحه‌های اختصاص یافته به بیوگرافی بازیگران خارجی و ایرانی و… اشاره کرد.  همچنین امکان تماشای رایگان هشت فیلم سینمایی در هفته (از دو شنبه تا جمعه) بدون نیاز به خرید اشتراک است؛ یعنی اگر اشتراک تان به پایان رسید نیز می توانید بدون نیاز به تمدید آن به  تماشا آثار سینمایی مورد علاقه خود بنشینید.از نکات منفی تماشاخونه می توان به نبود امکان مشاهده فیلم به صورت آفلاین غیر از اپلیکیشن اندروید اشاره کرد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه20 هزار تومان
3 ماه29 هزار تومان

لینک : filmgardi.com

 

  1. پلان

موسسه‌ی فرهنگی و دیجیتال آینه‌جادو فعالیتهای خود را از بهار ۱۳۸۷ با پشت سر گذاشتن کلیه‌ی مراحل قانونی و به شکل کاملا خصوصی آغاز کرد. ایده‌ی مرکزی برای راه‌اندازی این موسسه، ایجاد زمینه و فضای کار حرفه‌ای برای فعالیت در همه‌ی حوزه‌های فرهنگی و دیجیتال بود. با توجه به سوابق حرفه‌ای موسسان آقای محمد صراف و محمد بحرانی در حوزه رسانه و تولید محتوا، فعالیت‌های بسیاری در این عرصه صورت گرفت. این موسسه تاکنون محصولات فرهنگی فراوانی از جمله کلیپ، تیزر، انیمیشن، فیلم مستند، فیلم و سریال‌های کوتاه و بلند داستانی و برنامه‌های تلویزیونی تولید و عرضه کرده است و برخی از تولیداتش در جشنواره‌های داخلی موفقیتهای چشمگیری داشته‌اند. آینه‌جادو در سال ۱۳۹۳اولین سرویس ویدیوی درخواستی (VOD) را در ایران به نام «فیلم‌ نت» راه‌اندازی نمود. این ایده صنعت VOD را در ایران بوجود آورد و توسعه داد و موجب کارآفرینی و تحول موثری در صنعت آیتی ایران شد. سرویس آنلاین «پلان» سرویس VOD دیگری بود که راه اندازی شد و سرویس «دانا» به عنوان دامنه آموزش نامحدود ایران در سال ۱۳۹۴ برای اولین بار در ایران شروع به کار کرد. سرویس کاربر محور «آینت» نیز در سال ۱۳۹۵ با استفاده از یک مدل اقتصادی جدید راه اندازی شد. یکی از اقدامات مهم این موسسه راه اندازی انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیوی آنلاین (VOD) بود که توانست با استفاده از فعالین صنعت VOD اقدامات موثری را در کشور صورت دهد.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه50 هزار تومان
3 ماه110 هزار تومان

نسخه های تماشا : تلویزیون های هوشمند، اندروید و IOS

لینک : plan.ir

 

  1. ویلم

رسانه اینترنتی ویلم در سال 1399 تاسیس شد. ویلم مرجع آرشیو کامل فیلم ها ، تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال است.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه29 هزار تومان
3 ماه69 هزار تومان
6 ماه139 هزار تومان
1 سال348 هزار تومان

 

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS ، نسخه PWA ، تلویزیون های هوشمند

لینک : wilm.ir

 

  1. دیجیتون

شرکت یاراموبایل در سال ۱۳۹۵ دیجیتون را برای بچه ها و علاقه مندان به کارتون تولید کرده است. درواقع سایت پخش فیلم دیجیتون فقط محتوای انیمیشنی پخش می‌کند. مخاطبین با نصب اپلیکشن دیجیتون میتوانند هر جا که باشند کلی انیمیشن دوبله شده و زبان اصلی، برنامه های آموزشی، بازی و موزیکال های مختلف را تجربه کنند.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه39 هزار تومان
3 ماه99 هزار تومان
6 ماه179 هزار تومان

امکانات اشتراک :

تماشای نامحدود هزاران انیمیشن جذاب، ترافیک مصرفی نیم‌بها برای تمام اپراتورهای تلفن همراه، ترافیک مصرفی رایگان برای مشترکین آسیا تک، داتک، پیشگامان، داده‌پردازی فن‌آوا، امکان دانلود درون‌برنامه‌ای، برای تماشای آفلاین و زمانی که دسترسی اینترنت ندارید

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS ، نسخه ویندوز،  تلویزیون های هوشمند

لینک : www.digitoon.tv

 

  1. تماشاخونه

تماشاخونه سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی و خارجی‌ای است که توسط شرکت آسیاتک (ارائه دهنده خدمات اینترنت پر سرعت) به وجود آمده است. در این پلتفرم ترافیک مصرفی 100 درصد رایگان برای مشترکین آسیاتک و 50 درصد برای سایر اپراتورهای اینترنت می باشد.

از نکات منفی تماشاخونه می توان به نداشتن امکان مشاهده آزمایشی فیلم اشاره داشت.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه17 هزار تومان
3 ماه45 هزار تومان
6 ماه85 هزار تومان
1 سال150 هزار تومان

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS ، نسخه ویندوز،  تلویزیون های هوشمند

لینک : tamashakhoneh.ir

 

  1. سینمای همراه

سامانه و اپلیکیشن سیمای همراه به عنوان یکی از اولین سرویس‌های پخش زنده اینترنتی از سال ۱۳۹۲ و با افزودن پخش آنلاین فیلم و سریال از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را بعنوان خدمتی از موسسه رهپویان خرد ایرانیان شروع کرده و تا کنون میزبان صدها هزار کاربر و هزاران محتوا از خوشنام‌ترین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان محتوای صوتی و تصویری بوده است.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه15 هزار تومان
3 ماه35 هزار تومان
6 ماه65 هزار تومان
1 سال105 هزار تومان

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS، تلویزیون های هوشمند

لینک : mobile-tv.ir

 

  1. آوانت پلاس(آپرا)

سامانه و اپلیکیشن آوانت پلاس(آپرا) یکی از سرویس‌های پخش زنده اینترنتی و پخش آنلاین فیلم و سریال از سال ۱۳95  فعالیت خود را آغاز نموده است.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه50 هزار تومان
3 ماه110 هزار تومان

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS

لینک : ava-nt.ir

 

  1. فیلماش

مرجع تماشای آنلاین فیلم وسریال است.

لینک :   www.filmash.com

 

  1. فیلمنو

فیلمنو یکی از پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم، سریال و انیمیشن‌های جدید خارجی است، که دنیایی از فیلم، سریال و انیمیشن‌های روز را در دسته‌بندی‌های مختلف برای شما ارائه می‌کند. علاوه بر این فیلم مستند یکی از دسته بندی های خاص در فیلمنو به حساب می آید، از حیات وحش تا جهان گردانی که شهرهای مختلف دنیا را معرفی می کنند همه در فیلمنو قرار دارند.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه125 هزار تومان
4 ماه400 هزار تومان
8 ماه700 هزار تومان
1 سال999 هزار تومان

لینک : filmeno.net

 

  1. آپ تی وی

یک مرجع رسمی برای تماشا و دانلود فیلم و سریال است. در این سایت انواع فیلم، انیمیشن و سریال های به روز را به صورت رایگان  و نیز پرداخت درون برنامه ای می توان دانلود و تماشا کرد.

نسخه های تماشا :  اندروید

لینک : uptvs.com

 

  1. فیلمر

فیلمر یک مرجع رسمی برای تماشا و دانلود فیلم و سریال است. در این سایت انواع فیلم، انیمیشن و سریال های به روز را به صورت رایگان  و نیز پرداخت درون برنامه ای می توان دانلود و تماشا کرد. از طریق وب سایت فیلمر از اخبار و رویدادهای روز دنیا اطلاع خواهید داشت.

لینک : filmr.ir

 

  1. سکانس

سکانس پلتفرم خلاقانه‌ای است که با نوآوری در ارائه خدمات به تماشاگران و تولیدکنندگان، فضایی تازه برای نمایش و دانلود قانونی آثار تولید شده در سینمای ایران ایجاد کرده است. با سکانس می‌توانید فیلم‌های ارزشمند، سریال‌ها و فیلم‌های‌کوتاه را به صورت قانونی تماشا یا دانلود کنید. شرکت دانا نویان شهرراز می کوشد با شعار ” اکران به وسعت جهان” دریچهای تازه برای ارائه آثار سینمای بالنده این مرز و بوم در قالب سینمایی، سریال، کوتاه، مستند و پویانمایی بگشاید.

نسخه های تماشا :  نسخه ی تحت وب، اپلیکیشن موبایل، نرم افزار ویندوز و تلویزیون های هوشمند

لینک : sekans.com

 

  1. هاشور

هاشور یک شبکه نمایش درخواستی  است که امکان ارائه محتوای مورد نظر کاربر را به صورت آنی در هر مکانی بر روی تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر شخصی و تلویزیون خانگی را با کیفیت عالی ممکن می سازد. هاشور با فراهم نمودن بسترهای مناسب در تلاش است تا مجموعه ای متنوع و غنی از آثار سینمایی ایران و جهان، سریال، تئاتر، موسیقی، کنسرت، جشنواره و رویدادهای مهم، آموزش و همچنین مجموعه ای اختصاصی برای کودکان گردآوری نماید.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه78 هزار تومان
3 ماه218 هزار تومان
6 ماه361 هزار تومان

نسخه های تماشا :  اندروید و IOS

لینک : hashure.com

 

  1. پیشتازمووی

یکی دیگر از  مرجع های رسمی برای تماشا و دانلود فیلم و سریال است.

اشتراک

نوع اشتراکقیمت اشتراک
1 ماه29 هزار تومان
3 ماه81 هزار تومان
6 ماه160 هزار تومان

لینک : pishtazmovie.ir

 

  1. ایدیو

یک مرجع دیگر برای تماشا و دانلود فیلم و سریال است. البته آثار سایت به روز نیست.

لینک : yidio.ir

 

بیش تر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی از نگاه مردم

فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند

تاریخچه تئاتر در جهان