به گزارش پلاتوهنر، نمایش شاد و موزیکال «هفت‌خوان» ویژه کودکان به نویسندگی آتسا شاملو و کارگردانی میثم یوسفی در فرهنگسرای خانواده روی صحنه است.

نمایش «هفت‌خوان» براساس قصه هفت‌خوان فردوسی نوشته شده است که با استفاده از شیوه‌های نمایش ایرانی و نقالی اجرا می‌شود و سازهای ایرانی نیز این نمایش را همراهی می‌کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «از طرف زال، پدر رستم خبر می‌رسد به او که ای رستم! چرا نشسته‌ای که کیکاووس و لشگریانش به دست دیو سپید اسیر و طلسم شده‌اند و چشم‌های‌شان نابینا شده؛ تو برای کمک به آن‌ها و باطل کردن طلسم دیوان باید از سیستان به سرزمین مازندران سفر کنی. رستم به همراه اسبش تنها یار و همسفر باوفایش رخش، سفر پرماجرایی را آغاز می‌کند و هفت‌خوان را پشت سر می‌گذارد تا طلسم را باطل کند.»

نمایش «هفت‌خوان» جوایز برگزیده شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران-مبارک و منتخب سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را کسب کرده است.

علی بیک‌محمدی، مهدی رحمتی و رضا فرجی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «هفت‌خوان» فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰  در سالن نمایش فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق میزبان تماشاگران است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند از سایت تیوال اقدام به تهیه بلیت کنند.