به گزارش پلاتو هنر، فیلم سینمایی «در جستجوی تو» به کارگردانی برایان بوگ، داستان یک دختر جوان ویولونیست به نام فاینلی سینکلر است که در آزمون ورودی هنرستان موسیقی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود.

فاینلی سینکلر که رز رید نقش آن را بازی می‌کند، پس از یک امتحان ناموفق برای ورودی هنرستان موسیقی برای شروع سال تحصیلی جدید و پیداکردن آمادگی بیشتر برای امتحان نوازندگی به ایرلند سفر می‌کند.

فاینلی سینکلر به دنبال راهی است تا در نوازندگی موفق شود ولی چگونگی این مسیر را نمی‌داند. او به این سفر نیاز دارد تا خودش را پیدا کند و مهارت و تمرکز خود را برای نوازندگی بهبود ببخشد.

فاینلی در این سفر به صورت اتفاقی با بکت راش ستاره‌ سری فیلم‌های موفق و پرطرفدار آشنا می‌شود. فاینلی بدون اینکه تحت تاثیر شهرت بکت راش قرار بگیرد، وارد یک مسیر مشترک با این بازیگر جوان می‌شود.

بکت راش که جدیدیا گوداکر نقش آن را بازی می‌کند، در حال فیلمبرداری برای جدید‌ترین فیلم پرفروش است. او مانند فاینلی عاشق حرفه‌اش (بازیگری) است اما نمی‌تواند برای موفقیت در این مسیر قدمی بردارد و هیچ گونه تمرکزی برای انجامش ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود.

در طول این داستان بکت و فاینلی با یکسری اتفاقات جدید روبه‌رو می‌شوند و به‌ یکدیگر بیشتر کمک می‌کنند تا احساسات خود را در حرفه خود بروز دهند…

جایی که نت‌های موسیقی هیچ اهمیتی ندارند

سکانسی که این اثر سینمایی را ماندگار می‌کند، بخشی است که دختر ویولونیست یاد می‌گیرد چگونه باید با ساز خود ارتباط برقرار کند، جایی که نت‌ها هیچ اهمیتی ندارند و چگونه نواختن آن‌ها تنها دغدغه آن دختر جوان می‌شود. او از یک اعجوبه موسیقی یاد می‌گیرد، به هر اندازه‌ اشتیاق و علاقه‌ای که به سازش نشان دهد، به همان شکل نت‌های موسیقی به انگشتانش قلاب می‌شوند.

«در جستجوی تو» در کنار یک داستان عاشقانه درام با مفاهیم اخلاقی، موسیقی را به شکل ظریفی نشان می‌دهد. یک موزیسین ممکن است در طول زندگی‌اش بارها آزمون و خطا کند تا به یک نوازنده ماهر تبدیل شود. این اثر سینمایی به درستی این مسیر را به نمایش می‌گذارد.

اثر سینمایی «Finding you» با اقتباسی از رمان (You’ll Find Me) نوشته Jenny B. Jones در سال 2011 ساخته شده است.

این اثر سینمایی در ژانر درام، خانوادگی و عاشقانه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی برایان بوگ محصول سال 2021 کشور آمریکا است.

کاترین مک نامارا، جدیدیا گودکر، ونسا ردگریو، رز رید، تام اورت اسکات، جودیت هوگ، سائورس-مونیکا جکسون، پاتریک برگین، آنابل سوئی و فیونا بل از بازیگران این فیلم عاشقانه هستند.

در ادامه به تماشای سکانسی ماندگار از این فیلم سینمایی بنشینید:

 

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

سفری به گذشته با بازخوانی ترانه‌های نوستالژی

خواننده‌ای که پلی‌بک را انتخاب نکرد