نقش آفرینی آدام درایور در فیلم «۶۵»

 

خلاصه داستان :

یک فضانورد بر روی یک سیاره مرموز فرود می آید تا متوجه شود که تنها نیست.

 

پوستر فیلم 65

 

بازیگران و سایر عوامل:

بازیگران : آدام درایور، آریانا گرینبلات و کلوئی کلمن.

کارگردان: اسکات بک و برایان وودز، نویسنده : اسکات بک و برایان وودز، مدیر فیلمبرداری: سالواتوره توتینو، تدوین : جاش شفر، موسیقی: دنی الفمن، تهیه کننده : سم ریمی، زینب عزیزی، دبی لیبلینگ، اسکات بک و برایان وودز، محصول : آمریکا.

 

 

 

 

 

 

 

موسیقی فیلم :

در فوریه ۲۰۲۱، اعلام شد که دنی الفمن آهنگسازی فیلم را بر عهده می‌گیرد که پیش از این در پروژه‌های کارگردانی با ریمی همکاری داشته‌است.

با این حال، در مارس 2023، کریس بیکن، یکی از همکاران مکرر الفمن، مشخص شد که در اوایل سال آهنگ جدیدی را ساخته است. در ابتدا قرار بود هر دو آهنگساز اعتبار دریافت کنند، اما در نهایت بیکن اعتبار انحصاری را دریافت کرد و الفمن به عنوان یک آهنگساز در آهنگ‌های انتخابی برچسب‌گذاری شد. علاوه بر این، مایکل جیاکینو به عنوان “مشاور موسیقی” خدمت کرد، در حالی که گاد امیل زیتون با “موسیقی اضافی” اعتبار دارد.

 

درباره فیلم :

«۶۵» فیلم علمی تخیلی اکشن دلهره‌آور آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی اسکات بک و برایان وودز و با بازی آدام درایور و آریانا گرینبلات محصول ۲۰۲۳ است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز، ریمی پرودانشز، و بک/وودز تولید شده‌است. در این فیلم، یک خلبان در دوره کرتاسه زمین سقوط می‌کند و برای زنده‌ماندن از محیط خطرناک ماقبل تاریخ می‌جنگد.

در سپتامبر ۲۰۲۰، آدام درایور برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرد که به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی اسکات بک و برایان وودز ساخته می‌شود و تولید آنرا سم ریمی با همکاری زینب عزیزی و دبی لیبلینگ برعهده دارد. دو ماه بعد، آریانا گرینبلات به بازیگران پیوست. در دسامبر ۲۰۲۰، کلوئی کلمن به بازیگران پیوست.

تصویربرداری اصلی «۶۵» در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ در نیواورلئان آغاز شد. فیلمبرداری‌های دیگری نیز همچنین در جنگل ملی کیساچی در پریش ورنن، لوئیزیانا در ژانویه ۲۰۲۱ انجام شد. تصویربرداری در ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ به پایان رسید. جلوه‌های بصری توسط فریم‌استور و گوست وی‌اف‌اکس با کریس هاروی به عنوان ناظر جلوه‌های بصری ایجاد شدند. فیلم با بودجه ۹۱ میلیون دلاری فیلمبرداری شد، و هزینه نهایی فیلم پس از کاهش مالیاتی ۴۵ میلیون دلار اعلام شد.

 

 

بیشتر بخوانید :