به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 21 آذرماه 1402 کنسرت سیروان خسروی در دو سانس 18:30 و 21:30 در سان رویال هال اسپیناس پالاس برگزار شد.

بر اساس این گزارش شب گذشته این خواننده اجرای خود را با آهنگ «حباب» شروع کرده و در ادامه به ترتیب آهنگ‌های «درست نمی‌شم»، «بارون پاییزی»، «نه نرو»، «خاطرات تو»، «زیر آب» را روی صحنه اجرا کرد. سپس این خواننده به نوازندگی پیانو پرداخت و در ادامه آهنگ‌های «بن بست»، «خیلی روزا»، «قاب عکس خالی»، «کجایی تو»، «منو ببخش»، «تنها نذار» را پیش روی مخاطبان روی صحنه خواند. سپس این خواننده به مدت 5 دقیقه صحنه را ترک کرد.

این خواننده در قسمتی از کنسرت از مخاطبانش درخواست کرد که گوشی های همراه خود را کنار گذشته و در لحظه باشند و تمام کنسرت را فیلم‌برداری نکنند، چون درنهایت این فیلم‌ها در اختیار طرفداران قرار می‌گیرد، پس بهتر است از لحظه های خود لذت ببرند.

او درباره لیست آهنگ‌های اجرایی خود به طرفدارن خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه ممکن است در هر کنسرت تعدادی برای اولین بار حضور داشته باشند ست لیست کنسرتم را چندان تغییر نمی‌دهم تا طرفدارانم آهنگ های مورد علاقه خود را در کنسرت بشنوند.

قابل ذکر است این خواننده موقع خواندن آهنگ «بن بست» قسمتی از این آهنگ را فراموش کرد، آن لحظه طرفداران این خواننده به جای او آهنگ را خواندند که خسروی با همراهی مخاطبان ادامه آهنگ را اجرا کرد.

سیروان خسروی پس این 5 دقیقه وقفه به صحنه اجرا بازگشت و آهنگ های «سوژه هات تکراریه»، «دیوونگی را خواند، سپس برادرش زانیار خسروی را به مخاطبان خود معرفی کرد. او عنوان کرد که برادرش زانیار خسروی در تمام آهنگ‌های موفقش در جایگاه تنظیم‌کننده و یا شعر و ملودی نقش پررنگی داشته است. این خواننده کنسرت خود را با آهنگ «دوست دارم زندگی‌ رو» به پایان رساند.

این خواننده طبق روال همیشگی کنسرت هایش پیش از شروع اجرا، دستنبدی را در اختیار طرفدارانش گذاشت که نور این دستبندها هماهنگ با با نورپردازی سالن اجرا تغییر می‌کرد. این دستنبد متناسب با آهنگ «دوست دارم زندگی‌ رو» تهیه شده است.

سیروان خسروی با نورپردازی و اجرای صحنه‌ای منحصر به فرد خود توانست شبی به یادماندنی برای طرفداران خود بسازد.

در ادامه آهنگ‌هایی که در این کنسرت روی صحنه اجرا شد را روی صحنه می‌شنوید:

 

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

خاطره‌بازی با آهنگ‌های قدیمی جهانبخش در کنسرت «احساس»

جدیدترین آهنگ سیروان خسروی را بشنوید