به گزارش پلاتو هنر، کنسرت «احساس» بابک جهانبخش شب گذشته 26 آبان ماه 1402 در دو سانس 18 و 21 در سالن رویال هال اسپیناس پالاس توسط موسسه فرهنگی هنری آوای فروهر برگزار شد.

بابک جهانبخش در آخرین کنسرتش در اواخر تیرماه به طرفدارانش وعده داد که اولین کنسرتش در تهران پس از ایام محرم و صفر در قالب کنسرت «احساس» با خواندن آهنگ‌های پرطرفدار احساسی قدیمی، نوستالژیک و تازه‌های حسی برگزار می شود. در این راستا این خواننده اولین اجرای این کنسرت را در 27 مهر ماه 1402 در هتل اسپیناس پالاس برگزار کرد که با توجه به استقبال مخاطبان این کنسرت برای بار دوم در تاریخ 26 آبان ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش در ابتدا با پخش موسیقی الکترونیک اینترو نوازندگان گروه جهانبخش یک به یک وارد صحنه شدند. سپس این خواننده با اجرای قطعه «منو بارون» وارد صحنه شد. در ادامه آهنگ‌های «پاییز»، «دریا»، «اشتباه»، «من هستم»، «مثل همه»، «اقرار»، «خودمو دارم که»، «ای دل» و «بی تو می‌میرم» را به ترتیب روی صحنه اجرا کرد.

بابک جهانبخش در ادامه به نوازندگی پیانو پرداخت و با همراهی مهسا گرجی نوازنده ویولنسل آهنگ «خونه» را خواند. در ادامه آهنگ های «شاید» و «راز» روی صحنه اجرا شد.

قسمت دوم کنسرت با آهنگ «زندگی ادامه داره» آغاز شد. سپس به ترتیب آهنگ های «سکوت»، «چی شده» توسط جهانبخش خوانده شد.

گروه موسیقی کنسرت «احساس»

در ادامه با پخش یک ویدئو گروه موسیقی تک به تک معرفی شدند. گروه موسیقی بابک جهانبخش به شرح زیر هستند:

ارکستر زهی: نوازندگان ویولن: مرضیه مزینانی، نفیسه محمودی، ملیکا زاده‌محمدی، صدف نقیبی، نازنین ذبیح‌الهی، نغمه روشن‌دل. نوازندگان ویولنسل: مهسا گرجی و ثمین پورآذر. نوازنده مهمان فلوت: غزاله میرزازاده.

نوازنده درامز: محمد حقیقی، بیس گیتار: فرید الهی، الکتریک گیتار: سپهر رحمانی، آسپت نوراویان، نایلون گیتار: مهران عیسی‌نژاد، پرکاشن: ماکان یعقوبی، کیبورد: ماهان راستانی، رهبر ارکستر کنسرت «احساس» و نوازنده ویولن: مهدی نظری.

«دوست دارم» تقدیم به طرفداران

پس از معرفی گروه موسیقی، جهانبخش به ترتیب آهنگ‌های «کافه پاییز»، «برف»، آنپلاگد «تو منو کی کشتی»، «دل من»، «حوای من»، «افسانه»، «زیبای مهتاب» را روی صحنه اجرا کرد و کنسرت خود را با آهنگ «دوست دارم» به پایان رساند و این آهنگ را به طرفدران خود تقدیم کرد.

امید معلم دبیر جشن حافظ و دبیر مجله دنیای تصویر مهمان سانس اول این کنسرت بود.

چیدمان صحنه و نورپردازی کنسرت «احساس»

در این کنسرت احساسی چیدمان متفاوت صحنه و نورپردازی متناسب با آهنگ های عاشقانه و پاییزی که بابک جهانبخش برای این اجرای نوستالژیک در نظر گرفته بود به خوبی به چشم می‌خورد. دکور با برگ های قرمز و نارنجی پاییزی تزئین و فضای سالن با نورپردازی گرم احساسی‌تر شده بود.

با توجه به هماهنگی نوازندگان گروه موسیقی جهانبخش مشخص بود که تمرین بسیاری داشته و تدارک ویژه‌ای برای این اجرا دیده‌اند و با هماهنگی مستمر با این خواننده در تمامی قطعاتی که اجرا شد، توانستند شور و هیجان را به سالن اسپیناس بیاورند.

بابک جهانبخش به همراهی گروه موسیقی‌اش توانست یک شب رویایی برای طرفدارانش بسازد.

شنونده آهنگ های کنسرت «احساس» باشید

در ادامه آهنگ هایی که در کنسرت «احساس» اجرا شدند را می‌شنوید:

1- آهنگ «منو بارون»

2- آهنگ «پاییز»

3- آهنگ «دریا»

4- آهنگ «اشتباه»

5- آهنگ «من هستم»

6- آهنگ «مثل همه»

7- آهنگ «اقرار»

8- آهنگ «خودمو دارم که»

9- آهنگ «ای دل»

10- آهنگ «بی تو می‌میرم»

11- آهنگ «خونه»

12- آهنگ «شاید»

13- آهنگ «راز»

14- آهنگ «زندگی ادامه داره»

15- آهنگ «سکوت»

16- آهنگ «چی شده»

17- آهنگ‌ «کافه پاییز»

18- آهنگ «برف»

19- آهنگ «تو منو کی کشتی»

20- آهنگ «دل من»

21- آهنگ «حوای من»

22- آهنگ «افسانه»

23- آهنگ «زیبای مهتاب»

24- آهنگ «دوست دارم»

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

بابک جهانبخش: من اینجام! هر چقدر بی‌تاب…

جزئیات کنسرت «احساس» بابک جهانبخش