پلاتو هنر


درباره فیلم «خواب‌آور»

بن افلک در فیلم «خواب‌آور»

 

خلاصه داستان :

کارآگاهی به نام دنی رورک که در تلاش برای پیدا کردن دختر گمشده خود است، درگیر پرونده ای پیچیده درباره مجموعه ای از جنایات می شود و باید به کمک یک روانشناس معمای این پرونده عجیب را حل کند و…

 

Hypnotic بازیگران و سایر عوامل:

بازیگران: بن افلک، آلیس براگا، هاله فینلی، دایو اوکینی، ویلیام فیکنر، جی دی پارد، جفری‌دیوید فاهی و تونی آمندولا.

کارگردان: رابرت رودریگز، فیلمنامه: مکس بورنشتاین، رابرت رودریگز و ریسر رودریگز، مدیر فیلمبرداری: پابلو برون، تدوین: رابرت رودریگز و راکت رودریگز، موسیقی: ربل رودریگز، ،شرکت تولید کننده: استودیوهای قرن بیستم، اسکات فری پروداکشنز و لاکی‌چاپ انترتینمنت، توزیع‌کننده: هولو، تهیه‌کننده: جف رابینوو، جان گراهام، گای دنیلا، مارک گیل، رابرت رودریگز و ریسر رودریگز.

 

 

 

 

 

 

درباره فیلم :

«خواب‌آور» یک فیلم علمی تخیلی هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی رابرت رودریگز است که فیلمنامه آن را با مکس بورنشتاین نوشته است.

رابرت رودریگز فیلمنامه اولیه «خواب‌آور» را در سال 2002 نوشته بود و آن را یکی از داستان های مورد علاقه خود می داند. در ابتدا قرار بود در لس آنجلس و در سرتاسر کالیفرنیا در سال 2020 فیلمبرداری شود، همه مکان‌ها شناسایی شدند و دکورها در استودیو سانتا کلاریتا ساخته شدند، زمانی که تعطیلی کووید تولید را متوقف کرد و تا سال بعد در تگزاس از سر گرفته نشد. در نوامبر 2018، رودریگز کارگردانی این فیلم را تایید کرد و مکس بورنشتاین فیلمنامه اصلی را برای استودیو 8 بازنویسی کرد.

در آوریل 2022، رابرت رودریگز تایید کرد که مانند فیلم‌های قبلی‌اش، او و اعضای خانواده‌اش در این پروژه همکاری داشته‌اند. پسرش ربل رودریگز (آهنگساز تمام وقت)، ریسر رودریگز (همکار نویسنده/تهیه کننده)، سید رودریگز (تکنسین جلوه های ویژه)، دختر Rhiannon (Storyboards) و پسر دیگرش (Rocket) تدوین را با رودریگز انجام می دهند.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

کارگردان
رابرت رودریگز
نویسنده
مکس بورنشتاین، رابرت رودریگز و ریسر رودریگز
زمان
89 دقیقه
سال تولید
2023