پلاتو هنر


درباره «تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران»

«تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران»، هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان

 

خلاصه داستان :

در دهه 1990 میلادی ماکسیمال‌ها، پرداکون‌ها و ترورکان‌ها به نبرد موجود روی زمین میان اتوبات‌ها و دسپتیکون‌ها می‌پیوندند. در این میان یک جوان باهوش به نام نوآ و یک محقق با استعداد و جاه‌طلب به نام النا، وارد این درگیری شده و با دشمنی جدید و وحشتناک به نام اسکورج روبرو می‌شوند که…

 

Transformers Rise of the Beasts p

بازیگران و سایر عوامل:

بازیگران: آنتونی راموس، دومینیک فیش بک، لورین ولز  و کریستو فرناندس.

کارگردان: استیون کیپل جونیور، فیلمنامه: دارنل متایر و جاش پیترز، مدیر فیلمبرداری: انریکه چدیاک، تدوین: لوسیان جانستون، موسیقی: جونگنیک بونتمپس، تهیه‌کننده: دن مورفی تام دی‌سانتو لورنزو دی بوناونتورا مایکل بی ،شرکت تولید کننده : اسکای‌دنس مدیا، انترتینمنت وان، دی بوناونتورا پیکچرز، نیو ریپابلیک پیکچرز، شرکت توزیع‌کننده: پارامونت پیکچرز، کشور سازنده: آمریکا.

 

 

 

 

 

 

موسیقی متن فیلم : 

جونگنیک بونتمپس پس از همکاری با Caple در اولین کارگردانی خود،سرزمین (فیلم ۲۰۱۶)، امتیاز این فیلم را ارائه کرد. وی سومین آهنگساز این مجموعه پس از استیو یابلونسکی و داریو ماریانلی است. جلسات ضبط موسیقی در 27 مارس 2023 در صحنه امتیازدهی ایستوود در برادران وارنر آغاز شد. استیو یابلونسکی بعداً در موسیقی فیلم نقش داشت.

 

درباره فیلم :

«تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران»، فیلمی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ که بر اساس خط بازی‌های تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی «جنگ جانوران» ساخته شده‌است. این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. این فیلم به کارگردانی استیون کیپل جونیور با بازی آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لورین ولز است. فیلم حول محور آپتیموس پرایم در سال ۱۹۹۴ در بروکلین، شهر نیویورک و بخش‌هایی از پرو خواهد بود.

پس از موفقیت تجاری و انتقادی بامبلبی، پارامونت پیکچرز و هاسبرو در اوایل سال 2019 دنباله آن را اعلام کردند. در نوامبر 2020، کپل به عنوان کارگردان این فیلم استخدام شد. تا سال 2021، راموس و فیش بک برای نقش های اصلی انسان انتخاب شدند و جزئیات فیلم در تابستان همان سال در یک رویداد مجازی که توسط پارامونت برگزار شد، فاش شد. مایکل بی، کارگردان پنج فیلم اول لایو اکشن Transformers و تهیه کنندگی بامبلبی، بار دیگر به عنوان تهیه کننده فعالیت می کند. عکاسی اصلی از ژوئن تا اکتبر 2021 با مکان های فیلمبرداری از جمله لس آنجلس، پرو، مونترال و شهر نیویورک انجام شد.

«تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران» قرار است توسط پارامونت پیکچرز در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲)، در ایالات متحده به نمایش درآید.

نکات خواندنی فیلم :

1.در حین فیلمبرداری در پرو، یک کودک پرویی نقاشی های Transformers خود را به کارگردان استیون کپل جونیور نشان داد و در پاسخ، کیپل او را به اولین نمایش دعوت کرد و برای بازسازی سقف مدرسه اش هزینه کرد.

2. به گفته استیون کپل جونیور، چهره Optimus Prime در این فیلم از نظر بصری بر اساس صداپیشه او پیتر کالن ساخته شده است.

3. حالت جایگزین Optimus Prime در این فیلم یک کامیون نیمه کامیون Freightliner FLA محصول 1987 است.

4. در فوریه 2022، پارامونت اعلام کرد که Rise of the Beasts اولین قسمت از سه قسمت جدید سری Transformers خواهد بود.

5. حالت جایگزین اصلی Autobot Mirage در The Transformers (1984) یک ماشین مسابقه فرمول 1 بود، اما این به یک خودروی اسپورت پورشه 964 تغییر یافت. Mirage قبلا در Transformers: Dark of the Moon (2011) به عنوان یک خودروی اسپورت فراری ایتالیا 458 ظاهر شده بود که به درخواست شرکت فراری به دینو تغییر نام داد.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

کارگردان
استیون کیپل جونیور
نویسنده
دارنل متایر و جاش پیترز
زمان
124 دقیقه
سال تولید
2023