به گزارش پلاتوهنر، گروه موسیقی «Secret Garden» یک گروه دونوازی دوملیت نروژی و ایرلندی با سازهای ویلن و پیانو است.

فینوآلا شری ویولنیست و خواننده ایرلندی و رولف لولاند پیانیست، رهبر ارکستر، ترانه‌سرا و آهنگساز نروژی اعضای این گروه موسیقی هستند.

اولین آلبوم رسمی و حرفه‌ای این گروه موسیقی، آلبوم «Song From a Secret Garden» در سال 1995 میلادی است که ماهیت این قطعات موسیقی طبیعت ایرلند را نمایش می‌دهد. گفتنی است «Secret Garden» با این آلبوم موسیقی در اروپا به شهرت و محبوبیت رسید.

اکنون قطعه موسیقی کلاسیک «Song From a Secret Garden» یکی از آثار گروه موسیقی «Secret Garden»، توسط شقایق نجاتی نوازنده ویونسل و پارسا رهنما پیانیست هم‌نوازی شده‌است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

شقایق نجاتی نوازنده ویونسل متولد سال ۱۳۷۷ در تهران است. ساز تخصصی فعلی او ویولنسل است. او فعالیت موسیقی را از سن ۶ سالگی با یادگیری ساز پیانو نزد بامداد بیات شروع کرد. سپس وارد هنرستان موسیقی شد. او در مدرسه ساز ویولنسل را به عنوان ساز تخصصی انتخاب کرد و توسط استاد کریم قربانی و مهرداد عالمی آموزش دید و پس از هنرستان موسیقی در دانشگاه موسیقی علمی کاربردی در رشته موسیقی ساز جهانی ادامه تحصیل داد.

پارسا رهنما آهنگساز، نوازنده پیانو و فرزند مانی رهنما خواننده مطرح کشورمان است. او پدرش را بزرگ‌ترین دلیل انتخاب حرفه آهنگسازی می‌شناسد و به گفته خودش در ابتدا در دوران کودکی به موسیقی علاقه چندانی نداشته‌است اما در ادامه پس از ورود به هنرستان موسیقی را با رشته آهنگسازی به صورت حرفه‌ای ادامه می‌دهد.

در ادامه به تماشای هم‌نوازی قطعه موسیقی کلاسیک «Song From a Secret Garden» بشینید:

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

شقایق نجاتی: از کودکی موسیقی کلاسیک گوش می دادم

پارسا رهنما: برای ساخت ملودی ایده داستانی دارم