به گزارش پلاتو هنر، کمپانی A24 با کمک هوش مصنوعی مولد، پوسترهایی برای فیلم «جنگ داخلی» ساخته است و آن‌ها را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که این کار، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشته است.

«جنگ داخلی» که محصول سال 2024 است، پرهزینه‌ترین فیلم کمپانی A24 تا به امروز بوده و داستان آن درباره تیمی از روزنامه‌نگاران است که در بحبوحه‌ یک جنگ داخلی در ایالات متحده، سفر خطرناکی را برای گزارش حقیقت آغاز می‌کنند. نکته‌ای که برخی مخاطبان را عصبی کرده این است که عکس‌های آخرالزمانی این پوسترها، هیچ ارتباطی با فیلم و داستان آن ندارند.

یکی از مخاطبان در زیر پست این کمپانی در اینستاگرام نوشته است: «بدترین قسمت این ماجرا این است که هیچ کدام از این‌ها به ما نمی‌گویند که داستان فیلم واقعا درباره چیست.»

یا یکی دیگر از مخاطبان اینگونه واکنش نشان داده است: «خطر اسپویل، هیچ کدام از این‌ها را قرار نیست در فیلم ببینید.»

برخی از مخاطبان هم نسبت به جایگزین کردن هوش مصنوعی با هنرمندان، واکنش نشان دادند. یکی از آن‌ها نوشته است: «چقدر شرم‌آور است که کمپانی A24 از هوش مصنوعی استفاده می‌کند، نه از هنرمندان.»

یکی دیگر از مخاطبان اینگونه واکنش نشان داده است: «از خودتان توقع بیشتری داشته باشید چون ما بیشتر از این‌ها از شما توقع داریم.»

براساس گزارش هالیوود ریپورتر، این پوسترها علاوه‌بر منتشر شدن در اینستاگرام، در چندین مکان هم به صورت فیزیکی استفاده شده‌اند.

فیلم «جنگ داخلی»

فیلم «جنگ داخلی»

فیلم «جنگ داخلی»

فیلم «جنگ داخلی»

فیلم «جنگ داخلی»

بیشتر بخوانید:

پریمیر پرو به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد

«ایستگاه بعدی پاریس»؛ عاشقانه‌ای با هوش مصنوعی