به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 23 مهر ماه 1402 کنسرت گروه ماکان در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن بین المللی میلاد برگزار شد.

شب گذشته این اجرا با نیم ساعت تاخیر آغاز شد. این گروه موسیقی پس از تک نوازی پرکاشن اجرای خود را با آهنگ «دو تا ستاره»و «باتو» آغاز کرد. سپس آهنگ «خوش به حال خودم» روی صحنه اجرا شد. پس از آن امیر مقاره در مقابل مخاطبان ایستاد و درگذشت داریوش مهرجویی را به خانواده‌اش تسلیت گفت و از مخاطبان خود درخواست کرد که بابت این حادثه ناگوار به احترام خانواده این هنرمند یک دقیقه سکوت اختیار کنند.

مقاره در ادامه اشاره کرد که قرار بوده چهارسال پیش با این کارگردان همکاری داشته باشد و الان بابت این اتفاق در شوک است.

در ادامه به ترتیب آهنگ های «دلگیری»، «حس عجیب»، «والسلام» «یه لحظه نگام کن»، «آسه آسه»، «بی چتر»، «من بد تو خوب» روی صحنه خوانده شد.

پس از دقایقی استراحت گروه ماکان با سینا درخشنده روی صحنه آمدند و آهنگ جدید «رفقای صیمیمی» را برای اولین بار روی صحنه اجرا کردند. امیر مقاره پس از این آهنگ اعلام کرد این همکاری با سینا درخشنده در آینده ادامه خواهد داشت.

در ادامه آهنگ های «حالا که اومدی»، «بله»، «عاشق که می‌شی»، «دو دقیقه»، «مسافرت» و «هر بار این درو» توسط گروه ماکان رو صحنه اجرا شد.

در پایان این اجرا گروه ماکان آهنگ جدید «رفقای صیمیمی» یک بار دیگر خواند و با این آهنگ اجرای خود را به پایان رساند.

آنچه در کنسرت شب گذشته به چشم خورد این بود که گروه ماکان بیشتر از اینکه به اجرای موسیقی بپردازند درگیر مسائل ظاهری شده‌ است. کنسرت شب گذشته بیشتر به یک نمایش شباهت داشت تا یک اجرای موسیقی.

در ادامه آهنگ هایی را که در این کنسرت اجرا شد می‌شنوید:

1- آهنگ «دو تا ستاره»

2- آهنگ «باتو»

3- آهنگ «خوش به حال خودم»

4- آهنگ «دلگیری»

5- آهنگ «حس عجیب»

6- آهنگ «والسلام»

7- آهنگ «یه لحظه نگام کن»

8- آهنگ «آسه آسه»

9- آهنگ «بی چتر»

10- آهنگ «من بد تو خوب»

11- آهنگ «رفقای صیمیمی»

12- آهنگ «حالا که اومدی»

13- آهنگ «بله»

14- آهنگ «عاشق که می‌شی»

15- آهنگ «دو دقیقه»

16- آهنگ «مسافرت»

17- آهنگ «هر بار این درو»