به گزارش پلاتو هنر، شب گذشته 30 آبان ماه 1402 کنسرت «سفری در خیال از تهران…» به سرپرستی سینا ذکایی سانس ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار شد.

بر اساس این گزارش قطعات خاطره انگیز موسیقی جهان در تالار وحدت توسط سینا ذکایی و گروه موسیقی‌اش به اجرا درآمد.

این اجرا در ابتدا با پیانونوازی بهرنگ بهادرزاده و دکلمه‌ای آغاز شد. در این کلمه به این اشاره شد که در زمان قدیم آدم‌ها بیشتر در کنار هم جمع می‌شدند اما این روزها کمتر این اتفاق می‌افتد. به نظر می‌آمد این گروه موسیقی قصد داشتند تماشاچی ها را به سفری خیال‌انگیز ببرند. آن‌ها سقف تالار وحدت را به تصویری از دل شهر تشبیه کردند که از شیشه بارونی اتوبوس، چراغ شهر نزدیک جاده نمایان بود. نورهای کم‌سوی دیوارهای سالن اجرا به نور کم‌سوی جاده تشبه شد، زمانی که در حال رانندگی صدای ضبط روشن است و موسیقی، سرنشینان اتوموبیل را به سفری خیالی می‌برد.

اجرای قطعات خاطره‌انگیز موسیقی جهان توسط سینا ذکایی

در این کنسرت به ترتیب قطعات شناخته شده «فوتبال»، «تانگو»، «وُلگا»، «لامبادا»، «مای وِی»، همچنین قطعات ارمنی، آذری و لاله لر روی صحنه اجرا شد.

در بخش دوم برنامه قطعه «SWAY» همچنین «HISTORIAD» و «BESAMA MUCHU» توسط این گروه موسیقی به اجرا درآمد. در ادامه قطعه «FELICITA» سینا ذکایی با همراهی مونیکا لران مایسر ارکستر زهی روی صحنه تالار وحدت اجرا شد.

ذکایی و گروهش در پایان اجرا قطعه «ET SI» همچنین قطعات «ROCKY» و «GAME OF THRONS» و یک قطعه گیلکی را اجرا کردند.

نوازندگان این کنسرت بدین شرح‌ هستند: سرپرست گروه و نوازنده فلوت: سینا ذکایی، ترومپت علی ضرابی و کامیار ماندگاریان، ترومبون رامین براتی، ساکسفون: امیرحسام زبردست، پیانو بهرنگ بهادرزاده، گیتار الکتریک طاها مظاهری، گیتار باس فرید الهی‌نیا، درامز سروش عمومی، پرکاشن شهرام افتخاری و شهرزاد افشار، مایستر ارکستر زهی مونیکا لران، ویولن احسان شامی، پیمان شامی، مصطفی ‌حیات‌غیبی، نفیسه محمودی نژاد، صدف نقیبی، رمیصا نفیسی، ملیکا زاده محمد، ریحانه مشتریان و تانیا توحیدیان.

مدیر این برنامه احسان ‌تارخ و کارگردان رضا مهرانفر است.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

سفری در خیال با سینا ذکایی

سینا ذکایی: به زودی روی صحنه می‌روم