پلاتو هنر


رابرت دنیرو و فیلم «درباره پدر من»

درباره فیلم «درباره پدر من»

 

خلاصه داستان :

داستان مردی به‌نام سباستین که به پدر سنتی و ایتالیایی مهاجرش می‌گوید می‌خواهد از دوست آمریکایی اصیلش خواستگاری کند، برای همین سالوو اصرار می‌کند که یک آخر هفته را در کنار پدر و مادر دختر بگذرانند.

 

about my father

 

بازیگران و سایر عوامل:

بازیگران : سباستین مانیسکالکو، رابرت دنیرو، لزلی بیب، اندرس هولم، دیوید راشه، کیم کاترال.

کارگردان: لورا ترروسو، نویسنده : سباستین مانیسکالکو و آستن ارل، مدیر فیلمبرداری: راجر استوفرز، تدوین : اسکات دی. هانسون، موسیقی: استفانی اکونومو، تولیده کننده: دیپث آف فیلد، توزیع کننده: لاینزگیت فیلم، تهیه کننده : کریس ویتز پل ویتز اندرو میانو جودی مارمل، محصول : آمریکا.

 

 

 

 

 

درباره فیلم :

«درباره پدر من» یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی لورا تروسو می باشد. در این فیلم مانیسکالکو نقش خودش را بازی می کند. قصه فیلم بر اساس زندگی او و رابطه اش با پدرش با بازی رابرت دنیرو ساخته شده است. لزلی بیب، اندرس هولم، دیوید راشه و کیم کاترال در نقش‌های فرعی همبازی هستند.

در 26 آوریل 2018، اعلام شد که سباستین مانیسکالکو قرار است در یک فیلم بدون عنوان با الهام از زندگی او برای لاینزگیت بازی کند، همراه با آستن ارل برای نوشتن فیلمنامه در کنار مانیسکالکو. هیچ پیشرفت دیگری وجود نداشت تا اینکه در 12 می 2021، زمانی که اعلام شد لورا ترروسو قرار است کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد و رابرت دنیرو برای نقش اصلی انتخاب شد.

در اسپانیا عنوان این فیلم “Todo sobre mi padre” (همه چیز درباره پدرم) به عنوان اشاره ای به فیلم پدرو آلمودوار همه چیز درباره مادرم (1999) بود.

 

 

 

بیشتر بخوانید :

کارگردان
لورا ترروسو
نویسنده
سباستین مانیسکالکو و آستن ارل
زمان
89 دقیقه
سال تولید
2023