به گزارش پلاتو هنر، کنسرت‌های پاپ از 6 تا 12 اردیبهشت، در نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران و هتل اسپیناس پالاس به دلیل برگزاری ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران لغو شد.

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) از 6 تا ۱۲ اردیبهشت‌، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌های صادراتی کشور با تمرکز بر ۶ گروه کالایی و با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو برپا می‌شود.

شش گروه کالایی که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته، شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی می‌شود.

به دلیل برگزاری این نمایشگاه، 6 سانس کنسرت که قرار بود در هفته جاری از 6 تا 12 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی میلاد و هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شود، به دستور نهادهای ذی‌صلاح، لغو و به تاریخ‌های دیگری موکول شد.

کنسرت فرزاد فرزین از تاریخ 7 اردیبهشت در هتل اسپیناس پالاس به 21 اردیبهشت موکول شده‌است.

بلیت‌های خریداری‌شده کنسرت فرزاد فرزین برای تاریخ جدید معتبر خواهد بود. هنردوستان چنانچه تمایل به عودت بلیت دارند، می‌توانند با سایت بیلت‌فروشی تماس بگیرند.

کنسرت‌های گرشا رضایی که قرار بود، 12 اردیبهشت و معین زندی 10 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی میلاد، برگزار شود، لغو و هنوز تاریخ جایگزینی برای این دو کنسرت تعیین نشده و بلیت‌فروشی کنسرت معین زندی نیز به تعلیق درآمده‌است.

با توجه به سایت بلیت‌فروشی ملوتیک بلیت‌فروشی کنسرت ناصر زینلی هنوز برقرار است. این خواننده قرار است چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵ روی صحنه رود.

علت لغو این کنسرت، حضور تجار، مقامات و بازرگانان و سفیرهای کشورهای مختلف برای بازدید از دستاوردهای صادراتی در نمایشگاه بین‌المللی میلاد و اقامت مهمان‌های خارجی در هتل اسپیناس پالاس است.

عکس از اصغر خمسه است.

سمیرا اسدیان

بیشتر بخوانید:

سونامی کنسرت‌ خوانندگان پاپ در راه شهرستان‌ها