به گزارش پلاتو هنر، بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه مجازی خود اعلام کرد که رضا صادقی، محسن یگانه، امیر مقاره (ماکان بند)، بابک جهانبخش و امید حاجیلی از سوی کمیته پیگیری وضعیت چهره ها در ایران ممنوع الکار شده اند.

در رابطه با این خبر کانال تلگرام رضا صادقی نوشته است: «خدا نكنه دنيا بدونه پشتت خاليه ، بدونه همه اونايي كه پشتشون بودى، پشتت و خالى كردن،
ولي من خدا بغلم كرده، همين از سرم هم زياده»

همچنین امیر مقاره در واکنش به این خبر در اینستاگرام خود نوشته است: «مثل اینکه قرار نیست حالا حالاها همو ببینیم متاسفانه حتی واقعیت دیگه کنسرتو دیدن با ترس و لرز کلا بهم انگیزه ای نمی ده باید کر کور و لال باشیم نصبت به اتفاقات دورمون که خوب واقعا من آدمش نیستم. خیلی دوستون دارم تنها دلیل دلخوشی من فقط شماها هستین خانواده واقعی که همیشه کنارمون بودینو تنهامون نذاشتنین من عاشقتونم و به امید روزی که دوباره دور هم جمع بشیم ادامه میدم.

بزرگترینو مهربونترینو با تعصب ترین خانواده دنیا دوستون دارم همیشه و همیشه»

در مقابل اما محمد معتمدی با تکذیب این خبر اعلام کرد: «خبر ممنوع الکار شدن تعدادی از هنرمندان موسیقی ایران در فضای مجازی منتشر شده کذب و شایعه است.

اینگونه شایعه سازی ها موجب بدتر شدن اوضاع نابسامان موسیقی کشور میشود.

این اخبار زرد در فضای موسیقی از سوی شخصی منتشر میشود که خود را خبرنگار معرفی کرده ولی در هیچ کدام از خبرگزاری های رسمی کشور هیچ سمتی ندارد و فقط یک اینفلوئنسر و کارچاق کن فضای مجازی است.

کارش این است که هر کس بخواهد در فضای مجازی یک موج خبری زرد ایجاد کند این کار را از او میخواهد درست مثل قدیم که کسانی بودند که چک نقد میکردند البته او بیشتر نیروی ثابت شخصی است که ما قبلاً از او به عنوان «سلطان کنسرت» یاد می کردیم. ضمنا بخش عمده ای از اخبار موسيقى شبكه من و تو و صفحه اینستاگرام من و تو با استناد به همین آدم زرد منتشر می شود.

دوستان عزیز، همیشه منبع خبر را جویا شوید.»

این خبر هنوز از سمت مقامات رسمی تایید یا تکذیب نشده است.